Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofiedk skriver: Hold da op hvor er den fin maven. Tænk der pludselig kuner 8+ uger tilbage
Hold da op hvor er den fin maven. Tænk der pludselig kuner 8+ uger tilbage
Tusind tak. Ja det er helt vildt.Tiden flyver bare afsted
Miia90 skriver: smuk smuk mave
smuk smuk mave
Tusind tak for detHvordan går det med jer?
Ihh altså, hvor er det bare en fin, rund mave du har søde Kan da kun være en ekstremt dejlig lille Filucca der gemmer sig derinde
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Så fik vi taget et nyt mavebillede. Havde jo helt glemt det i sidste ugeWeekenden startede fredag med en tur i IKEA, hvor vi fik købt alle møblerne til Filuccas værelse pånær puslebordet, da det er fra Babysam.Vi har nu fået samlet alle møblerne (læs. Jan samlede og jeg sad i en lænestol og kiggede på samtidig med at jeg vaskede babytøj) Skide hyggeligt.Lige en mavebillede fra i dagKram Carina
Hej skønne piger.Så fik vi taget et nyt mavebillede. Havde jo helt glemt det i sidste ugeWeekenden startede fredag med en tur i IKEA, hvor vi fik købt alle møblerne til Filuccas værelse pånær puslebordet, da det er fra Babysam.Vi har nu fået samlet alle møblerne (læs. Jan samlede og jeg sad i en lænestol og kiggede på samtidig med at jeg vaskede babytøj) Skide hyggeligt.Lige en mavebillede fra i dagKram Carina
Hvor ser du fin ud Ved du hvad det bliver? Forresten vil du ikke linke til værelset, for jeg kan ikke se de debatter du har oprettet eller skrevet i og bliver da nysgerrig når du nu nævner det
NNL skriver: Ihh altså, hvor er det bare en fin, rund mave du har søde Kan da kun være en ekstremt dejlig lille Filucca der gemmer sig derinde
ihh tak sødeEr også rigtig glad for min mave og elsker lillepigen rigtig meget
metteswn skriver: Hvor ser du fin ud Ved du hvad det bliver? Forresten vil du ikke linke til værelset, for jeg kan ikke se de debatter du har oprettet eller skrevet i og bliver da nysgerrig når du nu nævner det
Ja vi skal have en lille FiluccaOg tusind tak Værelset ligger herinde https://www.baby.dk/debat/163298pi1/maj-2012/babyvaerelse--ny-traad-.aspx
Den blir bare smukkere og smukkere den babyhule og godt det skrider fremad med værelset det er altså hyggeligt og kunne gå og følge med i at reden bliver klar til babys ankomst
Giraffen skriver: Den blir bare smukkere og smukkere den babyhule og godt det skrider fremad med værelset det er altså hyggeligt og kunne gå og følge med i at reden bliver klar til babys ankomst
Tusind takJa det er nemlig bare super hyggeligt
Kruse90 skriver: hehe dejligt Dem glæder jeg mig til at se.hehe er det min Mor der har sagt det?
hehe dejligt Dem glæder jeg mig til at se.hehe er det min Mor der har sagt det?
Ja fortalte hende at jeg aldrig nåede at blive då stor som du er nu
Har du fået en ca vægt for barnet Ved jdm ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128