Lyst til at shoppe-amok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg har virkelig også haft lyst til at købe bl.a. bøger på tilbud, fordi jeg bare SKAL have dem, og de er jo mega dyre.. Det er en af de ting, jeg nok ville købe allerede nu, fordi der er så meget at spare - og vil jo gerne kunne læse og skrive i dem allerede under graviditeten.. Sidst jeg så dem på tilbud var bare næsten et ÅR før PB, og det er måske liiiige i rigelig godt tid..

Er i begyndt på PB?

Nej er vi ikke.. Så syntes da bare du skal springe ud i det, hvis du lyster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

det gjorde jeg ikke... ville ikke sælge skindet før bjørnen er skudt... hvis du forstår??

tænk nu hvis der gik noget galt... at vi ikke kunne få børn eller at der gik meget lang tid... der gik så også næsten en år...

og så er det bare skønt at bruge tiden når man venter på det er tid til baby kommer ud... på at købe alle de ting... for den tid er uendelig lang...

inden jeg blev gravid havde jeg mere brug for at tænke på noget helt andet da det kan være alt opslugende at være igang med PB eller vente på det skal igang...

brug tiden og pengen på at gøre noget godt for dig selv... det er ikke sikkert du har tid til det når først baby er påvej eller er ankommet

Er enig med Kay og jeg jeg er heller ikke gået fuldstændig shop-amok nu, bare fordi jeg er blevet gravid - vi skal nok nå det .. 

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Er enig med Kay og jeg jeg er heller ikke gået fuldstændig shop-amok nu, bare fordi jeg er blevet gravid - vi skal nok nå det .. 

jeg er heller ik gået amok endnu... vi køber de store ting sådan fordelt en måned af gange... og så lidt småt her og der... men mangler rigtig meget endnu... har næsten intet tøj købt... købte faktisk det første i dag... 3 bodyer til lagersalg... hihi

Anmeld

4. marts 2012

Tanjadamgaard

jeg er heller ik gået amok endnu... vi køber de store ting sådan fordelt en måned af gange... og så lidt småt her og der... men mangler rigtig meget endnu... har næsten intet tøj købt... købte faktisk det første i dag... 3 bodyer til lagersalg... hihi

Det er det samme her, vi har ikke rigtigt købt noget stort endnu, vi var i Ikea idag, for at få lidt inspiration

Men jeg har jeg købt en pakke strømper fra H&M hvor der står "I love mum" og "I love dad" dem måtte jeg simpelthen eje 

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja, det er også derfor jeg ikke vil have en kombi, for det er træls at skulle have 2 .. og så kan de ikke ligge så længe deri, men de er jo små og smarte Jeg vil rigtig gerne have en Odder, hvis jeg ikke skulle tænke på prisen.

Jeg synes bare det er smart, at der er autostol, klapvogn, lift og barnevogn i ét.. Specielt, når vi nu ikke selv har bil, ville det være smart ikke at behøve investere i en autostol seperat.. 

Uh, er den lækker den fra Odder? Må indrømme jeg mest har kigget på Emmaljunga..

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nej... men så skal du ikke lyve... når du siger det er til en anden

Haha, så vil jeg da lige have dig i tankerne, når/hvis jeg kommer i gang

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Nej er vi ikke.. Så syntes da bare du skal springe ud i det, hvis du lyster

Åh, det er også meget fristende kan jeg godt love.. Men du kender vel alt til følelsen! 

Hvornår skal I i gang?

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Åh, men derfor er det jo stadig mega fristende at begynde.. Jeg har ikke købt noget endnu, men det gør da ikke lysten mindre

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Det er det samme her, vi har ikke rigtigt købt noget stort endnu, vi var i Ikea idag, for at få lidt inspiration

Men jeg har jeg købt en pakke strømper fra H&M hvor der står "I love mum" og "I love dad" dem måtte jeg simpelthen eje 

Synes godt nok det virker til, at de der items med "I  mum/dad" er årets must have..? (:

Anmeld

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg har virkelig også haft lyst til at købe bl.a. bøger på tilbud, fordi jeg bare SKAL have dem, og de er jo mega dyre.. Det er en af de ting, jeg nok ville købe allerede nu, fordi der er så meget at spare - og vil jo gerne kunne læse og skrive i dem allerede under graviditeten.. Sidst jeg så dem på tilbud var bare næsten et ÅR før PB, og det er måske liiiige i rigelig godt tid..

Er i begyndt på PB?

Hvilke bøger det det du gerne vil have fat i? .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.