Lyst til at shoppe-amok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Åh, jo del med os andre skrukke! Så kan det være, at vi også får mod til at begynde så småt

Hehhe okay så

Har købt 2 par strømper med teksten i love dad/mum, mum/dad loves me 

futsko med i love dad

5 brugte bodyer af en veninde

4 bodyer/huer med teksten i love dad/mum

1 sæt tøj med aber og tilhørende hat

1 bog omkring graviditet

1 bog omkring 100 hemmeligheder om at være mor

2 neutrale huer

1 sut holder (med teksten 100 % AGF fan) - pga kæresten

Hagesmæk formet som en halv fodbold 

Ja det var vist det.. Og ja jeg ved godt nogle siger man kan ødelægge det.. Men altså det tror jeg ikke på Og jeg køber så smat.. Så man ikke bare skal købe TUSIND vis af ting når tid er.. Og mange af de her ting er specielle kollektioner.. Så jeg er skør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Åh, jo del med os andre skrukke! Så kan det være, at vi også får mod til at begynde så småt

Nu lyder jeg da helt kuk når man får skrevet det ned 

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Haha, eller sige, at det er til en veninde

ja det kunne du jo du må gerne lave et til mig først så du kan lære det inden du skal lave et til dig selv

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Hehhe okay så

Har købt 2 par strømper med teksten i love dad/mum, mum/dad loves me 

futsko med i love dad

5 brugte bodyer af en veninde

4 bodyer/huer med teksten i love dad/mum

1 sæt tøj med aber og tilhørende hat

1 bog omkring graviditet

1 bog omkring 100 hemmeligheder om at være mor

2 neutrale huer

1 sut holder (med teksten 100 % AGF fan) - pga kæresten

Hagesmæk formet som en halv fodbold 

Ja det var vist det.. Og ja jeg ved godt nogle siger man kan ødelægge det.. Men altså det tror jeg ikke på Og jeg køber så smat.. Så man ikke bare skal købe TUSIND vis af ting når tid er.. Og mange af de her ting er specielle kollektioner.. Så jeg er skør

Jeg har virkelig også haft lyst til at købe bl.a. bøger på tilbud, fordi jeg bare SKAL have dem, og de er jo mega dyre.. Det er en af de ting, jeg nok ville købe allerede nu, fordi der er så meget at spare - og vil jo gerne kunne læse og skrive i dem allerede under graviditeten.. Sidst jeg så dem på tilbud var bare næsten et ÅR før PB, og det er måske liiiige i rigelig godt tid..

Er i begyndt på PB?

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Nu lyder jeg da helt kuk når man får skrevet det ned 

Haha, så er det altså heller ikke værre! 

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja det kunne du jo du må gerne lave et til mig først så du kan lære det inden du skal lave et til dig selv

Haha, du har jo da også en spire på vej - og så er det ikke helt løgn, at det ikke er til mig  

Meeeeen, tror nu ikke det første forsøg bliver specielt vellykket.. 

Anmeld

4. marts 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Åh, jeg synes det er svært! Hvad kan du ikke leve uden? (:

Tja, kan godt finde på at kigge på nettet efter barnevogne du ved - bare kigge. Og pusletasker... og møbler og tøj Jeg har en dreng på 4, så det er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst kunne lure efter barnevogn <3

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Tja, kan godt finde på at kigge på nettet efter barnevogne du ved - bare kigge. Og pusletasker... og møbler og tøj Jeg har en dreng på 4, så det er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst kunne lure efter barnevogn <3

Jeg synes det er SÅ svært med barnevogne.. Synes de der kombi er geniale, men dem må man jo ikke bruge i vuggestue/dagpleje.. 

Anmeld

4. marts 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg synes det er SÅ svært med barnevogne.. Synes de der kombi er geniale, men dem må man jo ikke bruge i vuggestue/dagpleje.. 

Ja, det er også derfor jeg ikke vil have en kombi, for det er træls at skulle have 2 .. og så kan de ikke ligge så længe deri, men de er jo små og smarte Jeg vil rigtig gerne have en Odder, hvis jeg ikke skulle tænke på prisen.

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Haha, du har jo da også en spire på vej - og så er det ikke helt løgn, at det ikke er til mig  

Meeeeen, tror nu ikke det første forsøg bliver specielt vellykket.. 

nej... men så skal du ikke lyve... når du siger det er til en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.