Lyst til at shoppe-amok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Hej piger, 

har den vildeste lyst til at shoppeamok til den forhåbentlig snart kommende baby! Jeg er ikke gravid, og PB begynder først til sommer - så ved udemærket det er aaaaaaalt for tidligt at begynde at shoppe, men lysten er der alligevel! 

Hvor mange af jer shoppede til bebse allerede inden spiren var i maven? Og hvad købte I?

Alle I der ikke gjorde, hvordan styrede i lysten?

Knus den skrukke!

Jeg har 2 kasser helt nyt baby tøj jeg har købt sådan hist og her når der har været tilbud på det. Der er nok for ca. 2500 kr

Og jeg er ikke gravid endnu, havde det akkurat som dig. Jeg spekulerer ikke over det mere og har ikke købt noget længe fordi jeg egentlig synes det var en lille smule fjollet at gå og købe alt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har 2 kasser helt nyt baby tøj jeg har købt sådan hist og her når der har været tilbud på det. Der er nok for ca. 2500 kr

Og jeg er ikke gravid endnu, havde det akkurat som dig. Jeg spekulerer ikke over det mere og har ikke købt noget længe fordi jeg egentlig synes det var en lille smule fjollet at gå og købe alt det

Hm, kan godt se, at det kan have den effekt bare at købe det - altså, at man føler sig lidt fjollet.. Føler mig faktisk også lidt dum, når jeg tuller rundt i babybutikker uden baby eller gravid mave..

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja, er i gang med at lokke svigermor til at lære mig at strikke - så kan jeg evt. strikke et babytæppe..

god ide

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

god ide

Haha, ja, så er det bare lige, hvordan jeg skal få hende til at hjælpe mig med det, uden at afsløre, at der muligvis snart er småfolk på vej..

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej piger, 

har den vildeste lyst til at shoppeamok til den forhåbentlig snart kommende baby! Jeg er ikke gravid, og PB begynder først til sommer - så ved udemærket det er aaaaaaalt for tidligt at begynde at shoppe, men lysten er der alligevel! 

Hvor mange af jer shoppede til bebse allerede inden spiren var i maven? Og hvad købte I?

Alle I der ikke gjorde, hvordan styrede i lysten?

Knus den skrukke!

Jeg vil godt afsløre at jeg er kommet til at købe nogle ting 

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Haha, ja, så er det bare lige, hvordan jeg skal få hende til at hjælpe mig med det, uden at afsløre, at der muligvis snart er småfolk på vej..

du kan jo starte med et halstørklæde... og så når du ved hvordan du gør selv gå igang med et tæppe???

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg vil godt afsløre at jeg er kommet til at købe nogle ting 

Hvad har du købt?

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

du kan jo starte med et halstørklæde... og så når du ved hvordan du gør selv gå igang med et tæppe???

Haha, eller sige, at det er til en veninde

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hvad har du købt?

Øhhh tør næsten ikke skrive det  

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Øhhh tør næsten ikke skrive det  

Åh, jo del med os andre skrukke! Så kan det være, at vi også får mod til at begynde så småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.