Lyst til at shoppe-amok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg er selv superallergiker så har ALTID brugt neutral til alt - så der var ikke noget der overraskede folk, men har været  en voldsom party tøs, så da jeg til min bedstevenindes 20års takkede nej til vodka shot kiggede folk MEGET mærkeligt på mig (havde fortalt min bedsteveninde hvorfor) - vi prøvede bare at bilde dem ind det var pga. arbejde dagen efter, men ja det har jo aldrig stoppet mig før så der gik omkring 16 min. før ALLE til festen sad og nussede min mave og var sikker på jeg var gravid - selvom jeg benægtede da jeg jo kun var en 7 uger henne

Ih, det er altså også belastende, at man ikke kan leve lidt sundt eller takke nej, uden at folk straks drager konklusioner - specielt, hvis de har ret! Man vil jo gerne selv fortælle nyheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ih, det er altså også belastende, at man ikke kan leve lidt sundt eller takke nej, uden at folk straks drager konklusioner - specielt, hvis de har ret! Man vil jo gerne selv fortælle nyheden!

præcis! - jeg fik slet ikke lov til at dele den gode nyhed NOGEN steder, fordi alle bare havde spammet mine face og sagt det til ALLE, lidt øv.. men på den positive side, er det jo også bare fordi de synes det er spændende

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

præcis! - jeg fik slet ikke lov til at dele den gode nyhed NOGEN steder, fordi alle bare havde spammet mine face og sagt det til ALLE, lidt øv.. men på den positive side, er det jo også bare fordi de synes det er spændende

Ja, men derfor vil man jo stadig gerne selv "smide bomben".. Men så må vi håbe, at du får lov til selv at fortælle det næste gang! (: 

Anmeld

3. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, men derfor vil man jo stadig gerne selv "smide bomben".. Men så må vi håbe, at du får lov til selv at fortælle det næste gang! (: 

ja meget hehe,..

ja det kan vi jo håbe - og håber du også snart kan smide bomben !!!

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ja meget hehe,..

ja det kan vi jo håbe - og håber du også snart kan smide bomben !!!

Åh, ja, det kunne være fantastisk! 

Anmeld

3. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Hm, jah, må forsøge at finde på noget.. Tænke, tænke.. Evt. lære at strikke, hækle, sy, et eller andet og lave noget fint til kommende bebse For jeg har ikke rigtig et bryllup eller noget at gå op i.. 

god ide at kunne øve sig til at lave baby ting og så er der jo nogle ting man kan lave i neutralt... fx. et heklet baby tæppe

Anmeld

3. marts 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Ja, det bliver bare SÅ FEDT når vi endelig kan give los! Åh, så bliver det svært at bestemme sig! Der er jo så mange fine sager.. Må bare bruge tiden på at kigge, kigge, kigge.. Og skrive laaaaaaange lister over alle de ting, jeg bare ikke kan leve uden!

Det kan jeg også engang imellem fordrive tiden med xD finde ud af hvilke ting jeg bare MÅ eje til den tid det er lidt hyggeligt.

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

god ide at kunne øve sig til at lave baby ting og så er der jo nogle ting man kan lave i neutralt... fx. et heklet baby tæppe

Ja, er i gang med at lokke svigermor til at lære mig at strikke - så kan jeg evt. strikke et babytæppe..

Anmeld

3. marts 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det kan jeg også engang imellem fordrive tiden med xD finde ud af hvilke ting jeg bare MÅ eje til den tid det er lidt hyggeligt.

Åh, jeg synes det er svært! Hvad kan du ikke leve uden? (:

Anmeld

3. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg købte et aktivitetstæppe inden..eller rettere under pb..
Da jeg så blev gravid og mistede købte jeg lidt tøj, det var godt for min sorgproces.
Her da eg så blev gravid 2. gang holdte jeg mig heller ikke tilbage. allerede i uge 6 købte jeg/vi nogle småting. Hagesmækker på tilbud, et myggenet, strømper, huer og sådan.. Vi fik en triptrapstol og så mistede vi, igen.. Efterfølgende har jeg købt et puslebord, fik et godt tilbud.. - Ville jeg ikke have gjort før en førstegraviditet. Det er udelukkende fordi vi nu har haft bid to gange og virkelig troede alt nok skulle gå denne 2. gang, at vi tog imod trip trap stolen og at vi alligevel valgte at købe puslebordet. Det havde jeg ikke gjort hvis vi endnu ikke var igang med PB.

Kan da godt tænke, øj der er ikke meget jeg skal købe når det engang lykkeds så.. Men der er jo stadig en del og ville ikke have været foruden de ting vi har købt. Det generer mig heldigivs ikke at vi har købt nogle ting. De står fint på loftet.

Håber du forstår og at det ikke blev for rodet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.