Hvornår stoppede jeres med middagsluren ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

heidi30

Mor til Frederic skriver:

Da vi besøgte bh i sin tid og forklared hvem frederic var og hans behov, sagde de at de ham kunne de sagtens rumme...

Men nej... Og det er ret træls, ikke fordi han som sådan bliver umulig når han er træt - han vil bare i seng... Så nogle gange kan vi trække den ved at sætte en film i dvd maskinen.

De holder skam afslapning i 30 min hver dag, hvor de ligger på hver deres madras. Men det 'glemmer' de nu her hvor vejret er godt og så ryger de ud istedet.

Det er ærgerligt at de ikke har levet op til jeres gamle samtale. Men det er da i det mindste noget de har 30 min. slap af tid, når de selvfølgeligt husker det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

LISBETH:-)

Alle børn er forskellige, og man skal gøre det der er bedst for sit eget barn!!!!

Min den store stoppede omkring de 2 år men hun har heller aldrig haft noget stort søvnbehov inden det sov hun kun ca 1 time hver dag fra 1-2 år.

Min den yngste på 21 mdr er begyndt og være rigtig svær og få til at sove om aftenen. Så vi har måtte bede vuggestuen om at vække hende efter 2 timer da hun ellers sover 3-4 timer. Og jeg tror ikke der går ret længe før vi må skærer det ned til 1 time da hun stadig ikke virker specielt træt om aftenen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.