Hvornår stoppede jeres med middagsluren ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

heidi30

Mira0911 skriver:

Julie stoppede da hun var 3 år og 1 uge... Det stoppede bare fra dag 1 i børnehaven... 

Tak for svar.

Hun er noget ældre end Malte så. Jeg håber Malte vil holde fast i hans indtil hans skal i BH også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

heidi30

sarahb skriver:

Helt vildt. Jeg skulle ogs lige vænne mig til ikk lige have 3 timers ro
Det var helt mærkeligt.

Gud ja, lige så meget kold tyrker for dig som din søn! Så var det slut med stille slap af tid, øv øv 

Anmeld

2. marts 2012

ZamanogDania

Dania er 26 måneder og sover stadig 2-3 timer til middag. Det gør hun i dp og der hjemme. Ellers kan hun slet ikke holde sig vågn resten af dagen. Hun kommer så i seng kl 19-19:30.

Anmeld

2. marts 2012

LinLin

David stoppede da han startede i bhv; så 2,11 år

Anmeld

2. marts 2012

heidi30

ZamanogDania skriver:

Dania er 26 måneder og sover stadig 2-3 timer til middag. Det gør hun i dp og der hjemme. Ellers kan hun slet ikke holde sig vågn resten af dagen. Hun kommer så i seng kl 19-19:30.

Tak for svar.

Jeg tror nemlig heller ikke min søn kan holde en hel dag uden luren midt på dagen, så håber han vil holde ved det noget tid endnu!

Anmeld

2. marts 2012

heidi30

DAs mor skriver:

David stoppede da han startede i bhv; så 2,11 år

Håber Malte er inde i en fase og han også venter med at droppe den til BH tiden starter 

Anmeld

3. marts 2012

M&M's Mor

Den store stoppede da hun var 3½ år...hun er i dag lidt over 4 og indimellem har hun stadig behov for en lille lur og beder selv om det hvis det er en af de dage og den lille er  2 år og 9 mdr og sover 2-2½ time til middag og får hun lov til så længe hun har behov for det...

Anmeld

3. marts 2012

Heidimed lea

mine 3 børn har været knap 4 år inden de stoppede, og det har været godt for dem.

vi har da også haft små facer hvor de var lidt svære og få til ro herjemme men holdt ved. Nicolaj bliver 4 til juni han sover stadigvæk til middag

tror bare du skal holde ved søvnen hvis din intuition siger dig at han har brug for den endnu

Anmeld

3. marts 2012

4xGreve

heidi30 skriver:

Malte er 19 mdr. og de sidste 2 uger har jeg kæmpet en lille ( men stadig) kamp med ham hver gang han skulle sove til middag. Han sover indenfor i hans seng og det har han gjort siden vi flyttede til UK i okt. mdr.

I dp. er der ingen problemer, der sover han fint sammen med de andre, så det kun herhjemme han lige skal markere lidt.

Jeg tænkte så på om han var ved at ville droppe luren, selvom jeg slet ikke synes han kan undvære den overhovedet. Det er ALT for tidligt.

Hvornår blev jeres børns middagslur droppet og hvordan skete det?

Daniella var 2år...

Vi havde sådan en kamp med at få hende til at sove om aften uanset hvornår vi puttede hende, så forsøgte vi et par dage uden og vupti vores hverdag blev letter så vi valgte at stå fast og sige det var slut med middags luren tros modstand fra alle sider...

Anmeld

3. marts 2012

Diana...

Altså jeg synes det er for tidligt at droppe sin lur i den alder! Har i prøvet barnevogn. Det er jo vigtigt de får deres søvn da det har meget med deres udvikling at gøre også. 

Lucas droppet den lige inden han blev 3 men man kan vel endelig godt sige han var 2 år og 9 måneder for der startet han i børnehave og sov MAX 2 gange på en uge og det var langt fra hver gang. lige inden han blev 3 aftalte vi at det bare var slut. 

Han var over 1 time om at falde i søvn, derfor vidste vi han var færdig med det. Men bare det de også lige kommer ind og hviler lidt er også vigtigt. 

Hvor længer var denne lille kamp? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.