Diana... skriver:
Altså jeg synes det er for tidligt at droppe sin lur i den alder! Har i prøvet barnevogn. Det er jo vigtigt de får deres søvn da det har meget med deres udvikling at gøre også.
Lucas droppet den lige inden han blev 3 men man kan vel endelig godt sige han var 2 år og 9 måneder for der startet han i børnehave og sov MAX 2 gange på en uge og det var langt fra hver gang. lige inden han blev 3 aftalte vi at det bare var slut.
Han var over 1 time om at falde i søvn, derfor vidste vi han var færdig med det. Men bare det de også lige kommer ind og hviler lidt er også vigtigt.
Hvor længer var denne lille kamp?
Jamen vi er helt enige, jeg synes også det er alt for tideligt.
Vi er flyttet til WAles i Oktober og valgte at lade barnevognen blive hjemme da de slet ikke sover i barnevogn herovre i Dp. Vi vænnede ham til at sove indenfor i hans seng inden vi flyttede og det har slet ikke været noget problem.
Han plejer bare at ligge sig ned og sove! Men de sidste par uger, skal vi ind til ham nogle gange og sige "nej, du skal ligge dig ned og sove" og nogle gange skriger han og siger højt "OP OP OP" ligesom om han bare slet ikke er træt.
Jeg har dog ikke givet ham "lov" til at undværer luren for jeg ved han har brug for den så han har også overgivet sig.
HÅber han bare er inde i en fase hvor han lige skal vise os hvad han selv synes eller måske skal prøve at teste om han kan få sin vilje 
Anmeld