Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er da kun ÉN NUTELLA
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Så er da nød til at vise det her:-):-):-)
Så er da nød til at vise det her:-):-):-)
Hvor meget nutella er der i det glas?
birthee skriver: Hvor meget nutella er der i det glas?
BabyMus skriver: Sker meget sjælndent jeg køber det, men hvis, så er det princip! smørepålæg. Den smager mums.
Sker meget sjælndent jeg køber det, men hvis, så er det princip! smørepålæg. Den smager mums.
MariaE skriver: Altså, lad os lige slå fast..der findes kun EN Nutella og det er naturligvis den jeg spiser:-) Det andet er nøddecreme og har intet med Nutella at gøre
Altså, lad os lige slå fast..der findes kun EN Nutella og det er naturligvis den jeg spiser:-)
Det andet er nøddecreme og har intet med Nutella at gøre
lige præcis det jeg ville sige....
Den rigtige For det meste. Men jeg har fået en opskrift på en ckokolade "nutella" creme fra min svigermor som hun lavede til sine børn da de var små. Og min mand EEEEELSKER det. Så laver noglegange det til ham op mod weekenden så han rigtig kan smovse. Så er manden og ungerne lykkelige Men vil helt klart selv helst have den rigtige. Selv om den anden smager udemærket. Kan også godt lide den med både lys og mørk creme og den med egernet.
nettemor skriver: Den rigtige For det meste. Men jeg har fået en opskrift på en ckokolade "nutella" creme fra min svigermor som hun lavede til sine børn da de var små. Og min mand EEEEELSKER det. Så laver noglegange det til ham op mod weekenden så han rigtig kan smovse. Så er manden og ungerne lykkelige Men vil helt klart selv helst have den rigtige. Selv om den anden smager udemærket. Kan også godt lide den med både lys og mørk creme og den med egernet.
Hvor er det man kan købe den med egernet?
birthee skriver: Hvor er det man kan købe den med egernet?
Kan jeg faktisk ikke huske Det er maaaange år siden jeg selv har købt det. Men var der ikke en der nævnte at det var i netto?
birthee skriver: Hvilken nutella spiser du?
Hvilken nutella spiser du?
Vi har N utella fra Nestlé, men det når altid at blive for gammelt, da jeg glemmer vi har det og fordi, jeg ikke vil have Laura skal have noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128