Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nettemor skriver: Kan jeg faktisk ikke huske Det er maaaange år siden jeg selv har købt det. Men var der ikke en der nævnte at det var i netto?
Kan jeg faktisk ikke huske Det er maaaange år siden jeg selv har købt det. Men var der ikke en der nævnte at det var i netto?
Må lige tjekke der næste gang jeg kommer derned - men har lige set den rigtige nutella på tilbud i næste uge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rigtige NUTELLA hehe
når jeg endelig gør det, det er så sjælden synes det er dyrt i dk 32 kr :O i tyskland kun 9 kr :O
june1987 skriver: rigtige NUTELLA hehe når jeg endelig gør det, det er så sjælden synes det er dyrt i dk 32 kr :O i tyskland kun 9 kr :O
Har også overvejet at jeg lige skal ligge billet ind ved min bror og far, så de kan tage med hjem næste gang de kommer til tyskland...
birthee skriver: Hvilken nutella spiser du?
Hvilken nutella spiser du?
den ægte.... gider ikke de der efterligninger... Jeg er en rigtig nutella elsker
birthee skriver: Har også overvejet at jeg lige skal ligge billet ind ved min bror og far, så de kan tage med hjem næste gang de kommer til tyskland...
nemlig hehe
birthee skriver: Må lige tjekke der næste gang jeg kommer derned - men har lige set den rigtige nutella på tilbud i næste uge
Jaa det er jo dyrere. Men jeg køber kun hvis vi selv er i tyskland eller noget familie. Og så kan det bedre gå
mor:) skriver: hejsa. Fedt med en sund udgave af nutella Har lige fået skrevet din opskrift af men kom lige til at tænke på, skal det være i et glas med låg?
hejsa. Fedt med en sund udgave af nutella
Har lige fået skrevet din opskrift af
men kom lige til at tænke på, skal det være i et glas med låg?
Ja, altså man kan også bare putte det i tupperware - det gør jeg selv Et eller andet med låg til
Nu er det ikke det vi spiser mest af her i huset...faktisk kun til pandekager men det er ikke den ægte da der er nødder i som min mand ikke kan tåle så vi nøjes med en af de billige som er med de nødder han kan tåle...med tiden har mine smagsløg vænnet sig til det...
Himmelsmil skriver: Ja, altså man kan også bare putte det i tupperware - det gør jeg selv Et eller andet med låg til
super
birthee skriver: Den rigtige nutella, er det den her? http://www.ferrero.dk/nutella/ det er det nemlig i mine øjne, men ville høre om der var andre der havde smagt en, de synes var god
Den rigtige nutella, er det den her?
http://www.ferrero.dk/nutella/
det er det nemlig i mine øjne, men ville høre om der var andre der havde smagt en, de synes var god
Ja det er RIGTIG nutella
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128