Nutella :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2012

Plysbjørnen

birthee skriver:

Hvilken nutella spiser du?

Jeg spiser den ægte Nutella (købt i Tyskland)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

jydeinden

MariaE skriver:

Altså, lad os lige slå fast..der findes kun EN Nutella og det er naturligvis den jeg spiser:-)

Det andet er nøddecreme og har intet med Nutella at gøre

Anmeld

2. marts 2012

grinny

Spiser det slet ikke  Vi har det ALDRIG i huset og HVIS jeg endelig spiser det, er det fordi vi er til fødselsdag eller andet hvor det er på bordet!

For mig er nutella slik, og på ingen måde noget som man kan komme på brød/franskbrød/boller osv. 

Anmeld

2. marts 2012

tarkoflen

BabyMus skriver:

Sker meget sjælndent jeg køber det, men hvis, så er det princip! smørepålæg. Den smager mums.

Den er jeg med på, den er så lækker!

Anmeld

2. marts 2012

Saram

Helt klart den rigtige. Den eneste jeg gider at spise. Er nu ved at være sjældent det sker..

Uhm, under min graviditet levede jeg næsten af franskbrød med smør og nutella. Yummi, yummi !

Anmeld

2. marts 2012

Røverdatter

Laver faktisk min egen, som er baseret på hasselnødder, kokosolie, kakaopulver og lidt mere. Nem og hurtig at lave - og så smager den ekstrem godt! OG er sund samtidig

Anmeld

2. marts 2012

Noneother

Meget sjældent at jeg spiser det, men når jeg endelig gør er det den originale  - Faktisk så vil jeg helst spise den originale der er både brun og hvid. Ved slet ikke om de laver den mere, men kan tydeligt huske den fra min barndom.

Anmeld

2. marts 2012

Kay

nu har jeg skåret mange af de ting ud af min kost for længe siden... men når jeg endelig skal rigtig forkæles og ha en nutella mad... eller noget andet kalorrierigt så skal det være prima kvalitet...

derfor den rigtig nutella...

den rigtige coca cola

og håndlavede flødeboller...

der er ingen grund til at nøjes når man får det så sjældent skal det sku være rigtigt...

Anmeld

2. marts 2012

birthee

Kay skriver:

nu har jeg skåret mange af de ting ud af min kost for længe siden... men når jeg endelig skal rigtig forkæles og ha en nutella mad... eller noget andet kalorrierigt så skal det være prima kvalitet...

derfor den rigtig nutella...

den rigtige coca cola

og håndlavede flødeboller...

der er ingen grund til at nøjes når man får det så sjældent skal det sku være rigtigt...

Anmeld

2. marts 2012

Mamalou

MariaE skriver:

Altså, lad os lige slå fast..der findes kun EN Nutella og det er naturligvis den jeg spiser:-)

Det andet er nøddecreme og har intet med Nutella at gøre

Såhhhhh sandt! Enhver ægte nutella kender er tro modenne ægte vare   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.