Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den rigtige når det endelig sker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Kan til nøds godt spise den billige nutella, men vil allerhelst have den rigtige.. Ellers kan det være lidt lige meget - og spiser så sjældent nutella, at hvis jeg endelig får lyst til det, er jeg villig til at betale hvad det koster for den rigtige..
Kan til nøds godt spise den billige nutella, men vil allerhelst have den rigtige.. Ellers kan det være lidt lige meget - og spiser så sjældent nutella, at hvis jeg endelig får lyst til det, er jeg villig til at betale hvad det koster for den rigtige..
Jep! Den originale nutella er nu engang bedst
Selvf. den rigtige nutella .. Der findes jo kun én
Er der flere vaianter af nutella?
Den rigtige selvfølgelig!
Pt har vi den rigtige i skabet- men jeg kan bedst lide den der fake en fra netto, kan ikke huske hvad det er den egentlig heder
Men spiser det sjældent. Synes det sviner (eller os er jeg bare en gris)
MariaE skriver: Altså, lad os lige slå fast..der findes kun EN Nutella og det er naturligvis den jeg spiser:-) Det andet er nøddecreme og har intet med Nutella at gøre
Altså, lad os lige slå fast..der findes kun EN Nutella og det er naturligvis den jeg spiser:-)
Det andet er nøddecreme og har intet med Nutella at gøre
Jeg kan bedst lide Nutella (de andre hedder nøddecreme osv. ) .. Men jeg spiser det MEGET sjældent .. Og hvis jeg gør , skal der liiige et tyndt lag appelsinmarmelade på .. Dét smager godt !!
Det sker meget sjældent at jeg får det, men når jeg endelig har lyst, så bliver det den rigtige fra Ferrero
The one and only!
Der er kun ÈN nutella - de andre har intet med nutella at gøre overhovedet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128