MaybeBaby skriver:
Nu læste jeg også lige din post, du havde skrevet.
Lene for filan da... Hvor er der bare længe til på torsdag - at være uden et svar så længe. Håber af hele mit hjerte, at baby bare lige har hygget sig, men nu tager sig sammen og vokser voldsomt. Jeg håber, du bliver verdens største gravid, fordi baby bliver så tyk!
Hvor er det også fandens, at der ikke er noget, man kan skrive eller gøre, der vil hjælpe jer bare lidt. Så her er blot et ikke engang IRL kram
og så skal du vide, at jeg (tradition tro) vil heppe indtil på næste torsdag. Det er jo ikke ovre før den tykke dame synger, så be' lige alle omkring dig holde kæft... 
/Mette
Ååååhh, Mette, der er SÅ frygtelig længe til torsdag, og vi tør næsten ikke håbe på godt nyt, men prøver at tænke positivt, og taler også om graviditeten som om der ingen problemer er. Men vi ved jo godt at det mest sandsynlige er, at fosteret enten er gået til, eller stadig er alt for lille på torsdag, og så er der jo ikke noget at gøre, så må vi "bare" prøve igen.
Synes jo bare at tiden og chancerne er ved at løbe fra os, men vi holder hovedet højt, er jo vant til modgang, så vi klarer også dette.
Jeg har godt nok sagt at maven ikke behøver at blive lige så kæmpestor som med Daniel, men lige nu er jeg ligeglad. Vil bare have en stor, rund gravid-mave.
hjælper. Det er rart at vide at nogen tænker på os.
/ Lene
Anmeld