Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

2børn2

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Unde

Hvad og hvordan går man ind under på skat's hj. Side for at se om man skylder eller får noget udbetalt ? Hvis jeg må spørge  

Under Tast selv og beregn skatten.. Hvis tallene er der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Stumpen

Tror også ige at jeg venter med at få hænderne i vejret til jeg får tjekket de rigtige papirer..  

Men håber da at jeg ser sådan ud på mandag (hvis jeg ellers kan komme ind på skats hjemmeside) 

Anmeld

1. marts 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

2børn2 skriver:

Under Tast selv og beregn skatten.. Hvis tallene er der...

Oki tak , hvornår får man brev om det ? For der står vist ikke noget derinde 

Anmeld

1. marts 2012

2børn2

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

T

Oki tak , hvornår får man brev om det ? For der står vist ikke noget derinde 

Du kan se års opgørelsen fra på mandag... Du får den kun på papir hvis du har valg papir...

Anmeld

1. marts 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

2børn2 skriver:

Du kan se års opgørelsen fra på mandag... Du får den kun på papir hvis du har valg papir...

Oki doki men øv, så lige at jeg skal betale 1800 tilbage, øv øv, men det går nu nok :p

Mange tak for hjælpen

Anmeld

1. marts 2012

2børn2

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Oki doki men øv, så lige at jeg skal betale 1800 tilbage, øv øv, men det går nu nok :p

Mange tak for hjælpen

Ja det er da øv...

Selv tak!

Anmeld

2. marts 2012

H+S Skjolgborg.

øvøv man kan ikke se det før fra den 5 marts lure lige derinde øvøv.

Henriette

Anmeld

2. marts 2012

TeamRocket

Er det bare mig der er dum eller hvad

Når jeg kigger årsopgørelsen finder jeg kun noget grøn afgift øverst på -1900 kr.. Skylder jeg så 1900kr ? Gyyys. Så håber jeg da jeg kigger forkert..

Anmeld

2. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Når nu prøve jeg så derind  min sagde 17236 kr tilbage og kæresten  sagde  7347 tro jeg derstod.Nu må vi se mandag for min kæreste regne ud af han skulle have ca 35000 kr tilbage for 1 mdr.s tid siden og han have nemlig glemt alt hans kørelse på fra sidste år + lidt i jan derfor han rette det og regne så ud af han skulle have ca 35000 tilbage.

Vi må se den 5 eller derefter.

Jeg håber dog ikke min passer for jeg må kun få 10000 kr af dem så heller min kæreste for meget  alt vi kan her.

Nat nat

Henriette

Anmeld

2. marts 2012

Muffinmus

sofiell89 skriver:

Tør ikke tro på det. Den skriver jeg skal betale 12000 tilbage, men jeg ved at jeg har sat min indkomst næsten 100.000kr for højt med vilje, for at jeg kunne få lidt penge tilbage.. Tilgengæld skal manden have 11000 tilbage, og han plejer at skulle betale Så tror ikke på noget før jeg ser den rigtige på mandag

Man må IKKe længere sætte sin indkomst for højt.....

Det lærte jeg sidte år jeg jeg skulle betale 3200 tilbage af samme grund.

Nemlig at sætter du den for højt får du beskæftigelsesfradrag af det beløb...dvs ALT for meget og derfor skal man så betale tilbage.

Ringede nemlig til SKAT for at brokke mig da jeg jo synes jeg havde været snu..men det kunne man kun førhen, ikke nu netop pga det fradrag du får der så er alt for højt i forholf til det du skulle have haft. Hvis du f.eks skulle tjene 250 men sætter den til 340.000, så får du jo næsten 1/3 mer i fradrag end du burde....Samtidig med at du f.kes ikke når en højere skatteprocent fordi du ikke når loftet.

Så pas på med det galme trick med at sætte indkomsten for højt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.