Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

elluL

Der står jeg har fået dagpenge, og det har jeg ikke.. Er der nogle der ved om dette kan ændres? Da hvis det står der, skal jeg betale 1000 tilbage, men hvis det ikke beregnes med, får jeg 19000 tilbage.. Så der er jo rimelig stor forskel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Lulle. skriver:

Der står jeg har fået dagpenge, og det har jeg ikke.. Er der nogle der ved om dette kan ændres? Da hvis det står der, skal jeg betale 1000 tilbage, men hvis det ikke beregnes med, får jeg 19000 tilbage.. Så der er jo rimelig stor forskel..

Har du været på barsel? Og fået løn fra kommunen, for så er det nok det

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. marts 2012

wamse

Jeg har simpelthen bare haft en dejlig dag, så det vil jeg ikke ødelægge ved at se hos skat.dk 

Anmeld

1. marts 2012

elluL

numsefisk skriver:

Har du været på barsel? Og fået løn fra kommunen, for så er det nok det

Ja nu hvor du siger det , så sluttede min barsel da først i feb. 2011, men har regnet på det, og det er stadig for meget der er tastet ind, har kun modtaget halvdelen, så det burde jo også gøre en forskel..

Anmeld

1. marts 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
wamse skriver:

Jeg har simpelthen bare haft en dejlig dag, så det vil jeg ikke ødelægge ved at se hos skat.dk 

Tror ikke du er alene om at have det sådan

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. marts 2012

2børn2

maria_wlt skriver:

Kan det passe at man bare skal trykke "Fortsæt" uden at alle felterne er udfyldt???

Jeg får nemlig et Overskydende skat tal... 1900 til manden og 1300 til mig...

Nej der skal stå noget i felterne... Hvis I er gift skal I give hinanden autorisation til at få ægtefællens tal over da det jo bliver beregnet sammen når man er gift...

Anmeld

1. marts 2012

2børn2

Baagøe skriver:

Pas nu på ikke at sætte forventningerne i vejret før din endelige årsopgørelse ligger i skattemappen. Jeg kan huske sidste år, hvor der var et par herinde, der fik sig en kedelig overraskelse. Men jeg håber da for dig, at du får en pæn slat fra skat tilbage

Gør jeg heller ikke
Tænker hvis det er rigtigt.... Er først sikker når min opgørelse ligger derinde ;-) sælger ikke skindet før bjørnen er skudt

Anmeld

1. marts 2012

oerbaek

2børn2 skriver:

Nej der skal stå noget i felterne... Hvis I er gift skal I give hinanden autorisation til at få ægtefællens tal over da det jo bliver beregnet sammen når man er gift...

hvor giver man hinanden autoritation henne?

Anmeld

1. marts 2012

oerbaek

2børn2 skriver:

hvor giver man hinanden autoritation henne?

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

Jeg kan se der står jeg skal betale 1600 kr tilbage i skat...

Men jeg har så heller ikke tastet de 29.000 i befordringsfradrag, så medlidt hed skal jeg da have penge tilbage engang senere på året.

min mand skal pt betale 10.000 kr men mangler at skrive 10.000 på sit befordringsfradrag, så med lidt held skal han måske kun betale ca 7000 tilbage..sur mås.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.