Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

2børn2

oerbaek skriver:

hvor giver man hinanden autoritation henne?

Inde under profil oplysninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Camulla

Jah, jeg har ALDRIG fået penge tilbage, men i år får jeg 225 kr Manden plejer at få rimelig mange tilbage, men skal af med 1800 Æv...

Anmeld

1. marts 2012

AnonymMor

i følge vores "beregn skatten" skal jeg have 4500 kr tilbage og kæresten 5600 kr, men tør simpelthen ikke at tro på det før det endelige er gjort op da man hurtig kan blive slemt skuffet hehe må se om det er det samme på mandag

Anmeld

1. marts 2012

sofiell89

Tør ikke tro på det. Den skriver jeg skal betale 12000 tilbage, men jeg ved at jeg har sat min indkomst næsten 100.000kr for højt med vilje, for at jeg kunne få lidt penge tilbage.. Tilgengæld skal manden have 11000 tilbage, og han plejer at skulle betale Så tror ikke på noget før jeg ser den rigtige på mandag

Anmeld

1. marts 2012

oerbaek

2børn2 skriver:

Inde under profil oplysninger...

det kan godt være det er mig der er total tosset, men jeg kan si,pelthen ikke finde profiloplysninger nogle steder. 

Anmeld

1. marts 2012

Tvillingemor80

Årh hvor jeg håber mit passer

Anmeld

1. marts 2012

Pige2009

2børn2 skriver:

Gør jeg heller ikke
Tænker hvis det er rigtigt.... Er først sikker når min opgørelse ligger derinde ;-) sælger ikke skindet før bjørnen er skudt

Klogt

Anmeld

1. marts 2012

Mettefpigen

Spørg lige rigtig dumt

Jeg kan ikk logge ind fordi min nem-id kun virker til banken... Nogle der ved hvordan man så kan komme ind??....

Anmeld

1. marts 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Rosengreen skriver:

Ja, overskydende skat er det du får tilbage. Restskat er det der skal betales tilbage 

Hvad og hvordan går man ind under på skat's hj. Side for at se om man skylder eller får noget udbetalt ? Hvis jeg må spørge  

Anmeld

1. marts 2012

2børn2

oerbaek skriver:

det kan godt være det er mig der er total tosset, men jeg kan si,pelthen ikke finde profiloplysninger nogle steder. 

Hmm... Er på fra mobil så kan ikke tjekke.. Mener det er i menuen, nederst i venstre side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.