Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
oerbaek skriver: hvor giver man hinanden autoritation henne?
hvor giver man hinanden autoritation henne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jah, jeg har ALDRIG fået penge tilbage, men i år får jeg 225 kr Manden plejer at få rimelig mange tilbage, men skal af med 1800 Æv...
i følge vores "beregn skatten" skal jeg have 4500 kr tilbage og kæresten 5600 kr, men tør simpelthen ikke at tro på det før det endelige er gjort op da man hurtig kan blive slemt skuffet hehe må se om det er det samme på mandag
2børn2 skriver: Inde under profil oplysninger...
Inde under profil oplysninger...
det kan godt være det er mig der er total tosset, men jeg kan si,pelthen ikke finde profiloplysninger nogle steder.
2børn2 skriver: Gør jeg heller ikke Tænker hvis det er rigtigt.... Er først sikker når min opgørelse ligger derinde ;-) sælger ikke skindet før bjørnen er skudt
Gør jeg heller ikke Tænker hvis det er rigtigt.... Er først sikker når min opgørelse ligger derinde ;-) sælger ikke skindet før bjørnen er skudt
Klogt
Spørg lige rigtig dumt
Jeg kan ikk logge ind fordi min nem-id kun virker til banken... Nogle der ved hvordan man så kan komme ind??....
Rosengreen skriver: Ja, overskydende skat er det du får tilbage. Restskat er det der skal betales tilbage
Ja, overskydende skat er det du får tilbage. Restskat er det der skal betales tilbage
Hvad og hvordan går man ind under på skat's hj. Side for at se om man skylder eller får noget udbetalt ? Hvis jeg må spørge
oerbaek skriver: det kan godt være det er mig der er total tosset, men jeg kan si,pelthen ikke finde profiloplysninger nogle steder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128