Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

2børn2

Carl-Emil's mor skriver:

DDe

Hvilken dato er det nu det bliver udbetalt??

Det er vist 26. Marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Carl-Emil's mor

2børn2 skriver:

Det er vist 26. Marts

Tak

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

2børn2 skriver:

Hvorfor ikke?

det er jo ikke alle tal der er inkluderet i den opgørelse... f.eks. hvis du har servicefradrag eller befordringsfradrag, så kan du ikke se beløbet medmindre du taster alt ind igen....

Anmeld

1. marts 2012

2børn2

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

mi

det er jo ikke alle tal der er inkluderet i den opgørelse... f.eks. hvis du har servicefradrag eller befordringsfradrag, så kan du ikke se beløbet medmindre du taster alt ind igen....

På min er alle tal da jeg rettede i februar da man kunne gøre det. Så jeg regner med min er rigtig... Så der er til ny garderobe til mor... Tiltrængt efter 8 år i sidste række...

Anmeld

1. marts 2012

Mor til Majbørn

2børn2 skriver:

På min er alle tal da jeg rettede i februar da man kunne gøre det. Så jeg regner med min er rigtig... Så der er til ny garderobe til mor... Tiltrængt efter 8 år i sidste række...

ja har også lige opdaget at min er rettet til - tjekkede det forkerte sted.... og har sgu 9882 kr i vente.... sådaaaaan!

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

kan så  først se noget i AUGUST!

For min mand er lige blevet selvstændigt ud voer sit faste job, men en netbutik, og når det er første gang og det startede slut sidste år, så skal jeg åbenbart vente helt til august med at få svar på skat...det er sgu da røv da jeg så kun har 6 mdr til at rette op og betale evt restskat.

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

2børn2 skriver:

Ja jeg har lige været inde og tjekke det man nu kan.. årsopgørelsen er ikke klar endnu, men har været inde under "beregn skatten"...

Uhh og det ser ud til at jeg skal have en pæn slat tilbage... i mine øjne

tjaa, hvis min passer, så bliver jeg LYKKELIG, for jeg var sikker på at jeg skulle betale noget tilbage til dem, men det ser godt nok ud til at jeg får lidt tilbage, hvilket vil passe mig fint, for skal bruge lidt penge på reoler til den nye lejlighed i næste måned..

Anmeld

1. marts 2012

Muffinmus

men hvis jeg skal ind og lure og se om det er heeelt tosset indne august, hvor filan skal jeg så kigge når den nu først er klar senere?? kan ikke finde den i kalder beregn skatten??

Anmeld

1. marts 2012

maria_wlt

Kan det passe at man bare skal trykke "Fortsæt" uden at alle felterne er udfyldt???

Jeg får nemlig et Overskydende skat tal... 1900 til manden og 1300 til mig...

Anmeld

1. marts 2012

Pige2009

2børn2 skriver:

Ja jeg har lige været inde og tjekke det man nu kan.. årsopgørelsen er ikke klar endnu, men har været inde under "beregn skatten"...

Uhh og det ser ud til at jeg skal have en pæn slat tilbage... i mine øjne

Pas nu på ikke at sætte forventningerne i vejret før din endelige årsopgørelse ligger i skattemappen. Jeg kan huske sidste år, hvor der var et par herinde, der fik sig en kedelig overraskelse. Men jeg håber da for dig, at du får en pæn slat fra skat tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.