Virker dette bekendt mødre og fædre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Røverdatter

Birk sover i vores seng. Det er han begyndt at gøre (igen) da han var omkring 3 måneder og spiste 6-7 gange om natten, for så var det nemmere for mig at amme liggende.. Han sover stadig imellem os - jeg synes virkelig det er hyggeligt

Han ligger meget ofte i min armhule, og kan ikke lige nikke genkende til nogen af stillingerne, men det kan være det er fordi han stadig er ret lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babymor2010 skriver:

Er der nogle af jer der kan nikke genkendende til nogle af disse stillinger, når i sover med jeres børn imellem jer?

Isabella har været lidt halvsløj de sidste par dage, så i nat fik hun lov til at sove imellem os - rettere sagt, i min armhule  Men nøøøøj hun kan ligge uroligt! Vi har haft "H is for hell", "Snow Angels" og Jazz Hands".... 

har ikke prøvet nogle af dem, men kan nu ikke lade være med at smile når jeg ser på tegningerne. Forestiller mig lidt når han bliver lidt større at jeg nok får prøvet mindst en

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Ja, for der må da være et eller andet vildt spændene, i de der små sorte huller i hovedet!

Haha ja det er i hvert fald ikke spændende at sidde i den anden ende 

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

Kofoed. skriver:

Hele tråden er klasse underholdning

Ja, et godt grin man kan få - og samtidigt læse andres historier 

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Her har vi dem alle, på nær donky kong! Indimellem så vildt at en af os går ind og sover i gæstesengen. Dog er det ik så titeDet sker!! Syntes heldigvis det er lidt hyggeligt de fleste gange. Vh stine

Jeg må ærligt indrømme, at jeg æææælsker at putte med Isabella - når hun altså vil  Det er ikke så tit det sker mere 

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

MinNoah skriver:

Hahaah hold kæft den er god Vores dreng på 2,5 år vågner stort set hver nat og kommer ind mellem os, så vi har prøvet dem alle haha griner stadig.......

Haha ja den er god 

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

Himmelsmil skriver:

Birk sover i vores seng. Det er han begyndt at gøre (igen) da han var omkring 3 måneder og spiste 6-7 gange om natten, for så var det nemmere for mig at amme liggende.. Han sover stadig imellem os - jeg synes virkelig det er hyggeligt

Han ligger meget ofte i min armhule, og kan ikke lige nikke genkende til nogen af stillingerne, men det kan være det er fordi han stadig er ret lille

Hihi baaaaaare vent, siger jeg  Så begynder de at kravle op over en, for at komme ud af sengen - så får man lige en fod sparket ind i kinden fordi de skal vende sig mod fodenden. Du kan høre det ikke får for lidt herhjemme 

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

mor:) skriver:

har ikke prøvet nogle af dem, men kan nu ikke lade være med at smile når jeg ser på tegningerne. Forestiller mig lidt når han bliver lidt større at jeg nok får prøvet mindst en

Haha ja, du skal nok få prøvet en af dem 

Anmeld

29. februar 2012

Røverdatter

Babymor2010 skriver:

Hihi baaaaaare vent, siger jeg  Så begynder de at kravle op over en, for at komme ud af sengen - så får man lige en fod sparket ind i kinden fordi de skal vende sig mod fodenden. Du kan høre det ikke får for lidt herhjemme 

Hehehe.. Det lyder bare hyggeligt! Så kan det nok være at man vågner

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

Himmelsmil skriver:

Hehehe.. Det lyder bare hyggeligt! Så kan det nok være at man vågner

Ja, man sover lidt mere uroligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.