Virker dette bekendt mødre og fædre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.869 visninger
51 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Clisolka

Er der nogle af jer der kan nikke genkendende til nogle af disse stillinger, når i sover med jeres børn imellem jer?

Isabella har været lidt halvsløj de sidste par dage, så i nat fik hun lov til at sove imellem os - rettere sagt, i min armhule  Men nøøøøj hun kan ligge uroligt! Vi har haft "H is for hell", "Snow Angels" og Jazz Hands".... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

NinaNymannMadsen

med den store har vi prøvet "H is for Hell" og "the stalker"

den mindste har kun haft "jazz hands"

Anmeld

28. februar 2012

Hvem?

Babymor2010 skriver:

Er der nogle af jer der kan nikke genkendende til nogle af disse stillinger, når i sover med jeres børn imellem jer?

Isabella har været lidt halvsløj de sidste par dage, så i nat fik hun lov til at sove imellem os - rettere sagt, i min armhule  Men nøøøøj hun kan ligge uroligt! Vi har haft "H is for hell", "Snow Angels" og Jazz Hands".... 

Vores drenge sover ikke i vores seng, medmindre de er syge, men de sover på MEGET mærkelige måder i deres tremmesenge

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Næ .. Oscar har sovet i vores seng meget få gange hvor han har været virkelig syg ..

Og der var det stalkeren

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

NinaNymannMadsen skriver:

med den store har vi prøvet "H is for Hell" og "the stalker"

den mindste har kun haft "jazz hands"

Haha ja de jazz hands er altså ikke sjovt 

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Bondefruen skriver:

Vores drenge sover ikke i vores seng, medmindre de er syge, men de sover på MEGET mærkelige måder i deres tremmesenge

Isabella sover også på de mest mærkeligste måder i sin tremmeseng - hun fik kun lov fordi hun er syg 

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Næ .. Oscar har sovet i vores seng meget få gange hvor han har været virkelig syg ..

Og der var det stalkeren

I nat fik hun lov pga. hun var ekstrem pylret og skidt tilpas  (foruden i weekenderne når hun sover middagslur med farmand i vores seng, men den kan hun selv komme ned af nu, så er det ikke sjovt længere )

Der ville han ikke sove? 

Anmeld

28. februar 2012

raca

vores seng er så stor at det ikke kan genere, om så de lå på tværs mellem os...

2,5 m er masser af plads.

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

I nat fik hun lov pga. hun var ekstrem pylret og skidt tilpas  (foruden i weekenderne når hun sover middagslur med farmand i vores seng, men den kan hun selv komme ned af nu, så er det ikke sjovt længere )

Der ville han ikke sove? 

Heheh .. Han sov heller ikke hos os da han var lille

Nej , han KAN ikke sove inde hos os ..
Sidst han var syg og vi tog ham ind , prøvede jeg selv at falde i søvn , han lå imellem os , så åbnede jeg øjnene efter en halv time eller noget , så lå drengen sku bare og gloede på mig !  

Anmeld

28. februar 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Vi har været igennem H, Jazz hands, Stalker og Snow angel...

Silas har også lige haft lidt sygdom... Så har det jo været meget rart at være ovre ved moar og faaar... Men vil da tilføje et par andre til den der... Silas liggende imellem os, men med hovedet ned mod vores fødder, ovenpå dynen Silas liggende og vende og dreje sig en halv milliard gange skiftevis på mors og fars hovede... Silas liggende på fars bryst...  Og Silas liggende oven på mor, mens mor ligger på siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.