Virker dette bekendt mødre og fædre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Heeeeh det er SÅ skummelt at åbne øjnene og opdage at de kigger på en 

Virkelig ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Clisolka

twinny skriver:

Haha.. Nej vi ligger begge halvt udeover sengen...  Man er helt smadret om morgen...

Jeg syntes også der var lidt pladsproblemer i nat, så der var det mig der var tæt på at ryge udover kanten - men jeg overgav mig ikke 

Ja, man sover ikke særlig godt 

Anmeld

28. februar 2012

raca

Giraffen skriver:

eeej må lige høre hvordan man finder så bred en seng? er det enkeltsenge eller én madras?

2 sammensatte senge, dvs box på meder de passer så sammen i højden. og vi de bliver holdt sammen, så der ikke kommer en revne..

Anmeld

28. februar 2012

Giraffen

raca skriver:

2 sammensatte senge, dvs box på meder de passer så sammen i højden. og vi de bliver holdt sammen, så der ikke kommer en revne..

øvøv manden herhjemme nægter alt med to enkelt senge - han mener det ødelægger et parforhold.. men det lyder nu lækkert med så meget plads at brede sig på 

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Heheh .. Han sov heller ikke hos os da han var lille

Nej , han KAN ikke sove inde hos os ..
Sidst han var syg og vi tog ham ind , prøvede jeg selv at falde i søvn , han lå imellem os , så åbnede jeg øjnene efter en halv time eller noget , så lå drengen sku bare og gloede på mig !  

Anmeld

28. februar 2012

raca

Giraffen skriver:

øvøv manden herhjemme nægter alt med to enkelt senge - han mener det ødelægger et parforhold.. men det lyder nu lækkert med så meget plads at brede sig på 

ikke 2 enkelt senge..

en på 140 og en på 110( eller 100).. så er der en seng til os og en til ungerne..

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Ikke sjovt   

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Hvis cajsa sover inde hos os, så rykker Per ind på sofaen, da vores seng kun er 140 cm i bredden

Men når hun så sover derinde, så vil hun enten ligge ovenpå mig, på mit hoved, på min arm eller får møflet sig hen på min pude, så der ikke er pude-plads til mig Hun har enormt svært ved at falde til ro, når hun ligger ved siden af mig, til gengæld sover hun super længe morgenen efter

Anmeld

28. februar 2012

Loa

H is for hell, spøger meget herhjemme for tiden

Anmeld

28. februar 2012

Giraffen

raca skriver:

ikke 2 enkelt senge..

en på 140 og en på 110( eller 100).. så er der en seng til os og en til ungerne..

arh på den måde - det var også smart  ka da godt være vi kan få lavet sådan en udvidelse på et tidspunkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.