Virker dette bekendt mødre og fædre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

NinaNymannMadsen

Babymor2010 skriver:

Haha ja de jazz hands er altså ikke sjovt 

nej de er skide irriterende.
den store af mine piger er ekspert i at ligge på sjove måder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Giraffen

raca skriver:

vores seng er så stor at det ikke kan genere, om så de lå på tværs mellem os...

2,5 m er masser af plads.

eeej må lige høre hvordan man finder så bred en seng? er det enkeltsenge eller én madras?

Anmeld

28. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hahaha... Tak for et godt grin.

Jeg tror jeg kender dem alle.

Loke sover for tiden inde hos mig hver nat. Når han ligger stille sover jeg faktisk bedre, men forleden nat, sov han med benene hen over min hals og numsen nærmest under min hage.

Anmeld

28. februar 2012

twinny

Jeg kender det alt for godt og vi har to bebser der fylder.  Min mand er tit faldet ud af sengen.. Det eneste vi ikk har prøvet er the stalker...

Men de vender sig og 180 grader i tremmesengen...

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Vi har været igennem H, Jazz hands, Stalker og Snow angel...

Silas har også lige haft lidt sygdom... Så har det jo været meget rart at være ovre ved moar og faaar... Men vil da tilføje et par andre til den der... Silas liggende imellem os, men med hovedet ned mod vores fødder, ovenpå dynen Silas liggende og vende og dreje sig en halv milliard gange skiftevis på mors og fars hovede... Silas liggende på fars bryst...  Og Silas liggende oven på mor, mens mor ligger på siden...

Høhø det lyder meget som vores nat  På et tidspunkt kravlede hun op ad mig og lagde sit hoved, så ned igen - og hen og ligge op ad far... 

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

twinny skriver:

Jeg kender det alt for godt og vi har to bebser der fylder.  Min mand er tit faldet ud af sengen.. Det eneste vi ikk har prøvet er the stalker...

Men de vender sig og 180 grader i tremmesengen...

Wauw hvordan klarer i den med 2  Haha så er der ikke plads til far mere 

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

RGN skriver:

Hahaha... Tak for et godt grin.

Jeg tror jeg kender dem alle.

Loke sover for tiden inde hos mig hver nat. Når han ligger stille sover jeg faktisk bedre, men forleden nat, sov han med benene hen over min hals og numsen nærmest under min hage.

Ja, jeg var også flad af grin da jeg så den - så måtte jo lige dele den med jer piger herinde på baby 

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Heheh .. Han sov heller ikke hos os da han var lille

Nej , han KAN ikke sove inde hos os ..
Sidst han var syg og vi tog ham ind , prøvede jeg selv at falde i søvn , han lå imellem os , så åbnede jeg øjnene efter en halv time eller noget , så lå drengen sku bare og gloede på mig !  

Heeeeh det er SÅ skummelt at åbne øjnene og opdage at de kigger på en 

Anmeld

28. februar 2012

twinny

Babymor2010 skriver:

Wauw hvordan klarer i den med 2  Haha så er der ikke plads til far mere 

Haha.. Nej vi ligger begge halvt udeover sengen...  Man er helt smadret om morgen...

Anmeld

28. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
tror faktisk donkey kong er den eneste vi ikke har prøvet herhjemme knægten sover altid i vores seng og han ligger på SÅ mange mystiske måder! men det er SÅ hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.