Virker dette bekendt mødre og fædre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Ikke sjovt   

Sidst Cajsa kom ind for at sove, lod jeg til sidst som om jeg sov.. Så lå hun og tog sin hånd ind under min næse??? Det var ikke sådan at hun trykkede mig på munden/næsen, hun tog den bare ind under, og mærkede luften? Og det gjorde hun flere gange? Meget mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi dem alle, på nær donky kong! Indimellem så vildt at en af os går ind og sover i gæstesengen. Dog er det ik så titeDet sker!! Syntes heldigvis det er lidt hyggeligt de fleste gange. Vh stine

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Sidst Cajsa kom ind for at sove, lod jeg til sidst som om jeg sov.. Så lå hun og tog sin hånd ind under min næse??? Det var ikke sådan at hun trykkede mig på munden/næsen, hun tog den bare ind under, og mærkede luften? Og det gjorde hun flere gange? Meget mystisk

Nååårh hun ville nok bare mærke du levede

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Moooar er du i live 

Hvis jeg lader som om jeg sover, så vil Isabella pille mig i næsen i stedet - eller prøve at stikke en finger i munden på mig  

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Nååårh hun ville nok bare mærke du levede

Jeg elsker når Cajsa bliver nødt til at sove inde hos mig.. Det er lidt noget andet med Isabella (som ikke har sovet inde hos mig i.. Puha, det kan jeg ikke engang huske, sidste forår?), fordi hun snorker værre end Per Tror aldrig jeg er faldet over et barn, der snorker så meget som hun gør Og så ligger hun SÅ uroligt.. Når Cajsa først sover, så ligger hun relativt stille, det er sjældent jeg vågner i løbet af natten, pga. bevægelser.. Men Isabella? Så får man en hånd i hovedet, så en albue i ryggen, så et ben........ Jeg kan heller ikke sove, hvis Per vender med hovedet hen mod mig.

Jeg tror faktisk jeg er skabt til at sove alene

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Moooar er du i live 

Hvis jeg lader som om jeg sover, så vil Isabella pille mig i næsen i stedet - eller prøve at stikke en finger i munden på mig  

Og hvorfor er det lige de gør det?? Altså hvis jeg så nogen sove, så var min første indskydelse da ikke, at putte min finger op i deres næse

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Og hvorfor er det lige de gør det?? Altså hvis jeg så nogen sove, så var min første indskydelse da ikke, at putte min finger op i deres næse

Jeg er helt sikker på det er fordi de er nogle små rumvæsner der skal udforske mennesket mens det sover - eller noget 

Anmeld

28. februar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg er helt sikker på det er fordi de er nogle små rumvæsner der skal udforske mennesket mens det sover - eller noget 

Ja, for der må da være et eller andet vildt spændene, i de der små sorte huller i hovedet!

Anmeld

28. februar 2012

Kofoed.

Hele tråden er klasse underholdning

Anmeld

28. februar 2012

MinNoah

Hahaah hold kæft den er god Vores dreng på 2,5 år vågner stort set hver nat og kommer ind mellem os, så vi har prøvet dem alle haha griner stadig.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.