Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Ej, hvor fedt! Det er jo bare endnu et tegn på, at alt er, som det skal være!
Ej, hvor fedt! Det er jo bare endnu et tegn på, at alt er, som det skal være!
Ja
Uha er skam begyndt at se optimistisk på det! Glæder mig vildt til den næste tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kirsten.helene skriver: Tillykke
Tillykke
Taaaaaark
Camillos skriver: Ja Uha er skam begyndt at se optimistisk på det! Glæder mig vildt til den næste tid
Åh, hvor er det dejligt for dig!
Kæmpe stort tillykke, skønt
TILLYKKE hvor er det bare dejligt for jer!
for at det denne gang går gnidningsfrit!
Kofoed. skriver: Kæmpe stort tillykke, skønt
Tarrrrk
Miss Church skriver: TILLYKKE hvor er det bare dejligt for jer! for at det denne gang går gnidningsfrit!
Tak søde... det håber vi virkelig også det gør ... puha! men håbet steg da jeg så hjerteblink
Polarpigen skriver: Uha, tillykke!! Det er jo helt fantastisk, og men den vækst kan den jo kun have tænkt sig at blive og vokse sig stor og stærk!!
Uha, tillykke!! Det er jo helt fantastisk, og men den vækst kan den jo kun have tænkt sig at blive og vokse sig stor og stærk!!
hehe jaa det håber jeg også den har tænkt sig.. den har ihvertfald sat sit præg på mir træthed idag!! NØRJ KAN SOVE ALLE STEDET.. 1,2,3 BUM .. og så sover jeg næsten... puha! hehe
Camillos skriver: yep ... Lå også og tudede imens jeg blev scannet lidt pineligt! men synes bare det var så vildt!
yep ... Lå også og tudede imens jeg blev scannet lidt pineligt! men synes bare det var så vildt!
Hehe kan jeg godt forstå.. Jeg var også ved at fælde en tåre da vi så hjerteblink og med din historie er det da helt forståeligt
Det er bare stort uanset hvad...
Iiiiihhhh, hvor er det bare skønt
SÅ fantastisk at se hjerteblink
Der er jo en grund til at du er så træt, den lille vokser jo heeeeeelt vildt og tager en masse energi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128