Update på Scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja jeg synes det er vildt der er sket så meget på en uge!  men okay den skal jo også blive til en baby om 8 måneder! ihhhh håber virkelig det går godt!! og jeg skal være mor.. kunne tydeligt se hjerteblinket idag

Jaaa det er sku da skøøønt. hihi
Og ja, det skal jo gå stærkt , for ellers ville det jo stadig være intet om 8 måneder..
Dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

JH12

Sikke da en fantastisk nyhed, rigtig stort Tillykke

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaa det er sku da skøøønt. hihi
Og ja, det skal jo gå stærkt , for ellers ville det jo stadig være intet om 8 måneder..
Dejligt...

Nu sagde min gyn ikke noget men har sat mig 2 dage frem. Men i følge CRL målene er jeg kun 6+1 - 2 stykker... det forstår jeg ikke helt ..  hmm håber det hele er okay.. det sagde hun ihvertfald til mig og der var hjerteblink .. 

Anmeld

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Nu sagde min gyn ikke noget men har sat mig 2 dage frem. Men i følge CRL målene er jeg kun 6+1 - 2 stykker... det forstår jeg ikke helt ..  hmm håber det hele er okay.. det sagde hun ihvertfald til mig og der var hjerteblink .. 

De skal du ikke tage dig af. Det kan være du har fået et billede af en af de første målinger.. Regner med hun målte et par gange??? For det er jo sååå svært at måle den på nuværende tidspunkt fordi den er sååå lille.. Så du liver garanteret rykket igen...
Det skal nok gå.. <3<3<3<3<3<3

Anmeld

27. februar 2012

Kay

Camillos skriver:

århhh... Jamen det gik jo godt hehe heldigvis var godt nok nervøs.. 

kan godt forstå du var nervøs... men det gik jo rigtig fint

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

De skal du ikke tage dig af. Det kan være du har fået et billede af en af de første målinger.. Regner med hun målte et par gange??? For det er jo sååå svært at måle den på nuværende tidspunkt fordi den er sååå lille.. Så du liver garanteret rykket igen...
Det skal nok gå.. <3<3<3<3<3<3

Tak, ved ikke om hun målte nogen gange... men hun målte da hehe .. 

og så længe hjertet slår er det vel fordi det vokser som det skal 

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Kay skriver:

kan godt forstå du var nervøs... men det gik jo rigtig fint

yeeeep 

Anmeld

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Tak, ved ikke om hun målte nogen gange... men hun målte da hehe .. 

og så længe hjertet slår er det vel fordi det vokser som det skal 

Orh søde.. Jeg kan desværre ikke sige til dig at når hjerte at så vokser det som det skal...
Jeg ville ønske jeg kunne..Men jeg har desværre andre erfaringer..

Jeg er dog sikker på det er jeres tur denne gang!!!!! SÅ selvfølglig er det mega POSITIVT at i ahr set hjerteblink nu.. og så tidligt. wow.

Anmeld

27. februar 2012

jeanne-skat

stort tillykke.... hvor er det dejligt for jer

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh søde.. Jeg kan desværre ikke sige til dig at når hjerte at så vokser det som det skal...
Jeg ville ønske jeg kunne..Men jeg har desværre andre erfaringer..

Jeg er dog sikker på det er jeres tur denne gang!!!!! SÅ selvfølglig er det mega POSITIVT at i ahr set hjerteblink nu.. og så tidligt. wow.

ja ved godt du har andre erfaringer  men for det meste hører man at når der er hjerteblink er chancen mindre for at abortere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.