Update på Scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Masig

Camillos skriver:

Vi håber intet er sikkert endnu! men vi er tættere på målet end nogensinde før ... 

Når først der er set hjerteblink er chancen jo rigtig stor for at den bliver der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Camillos

FrkZier skriver:

åååååååårh hvor godt!!!

Jaeee

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Masig skriver:

Når først der er set hjerteblink er chancen jo rigtig stor for at den bliver der

yep ... Lå også og tudede imens jeg blev scannet  lidt pineligt! men synes bare det var så vildt! 

Anmeld

27. februar 2012

metski83

Tillykke med det 

Anmeld

27. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

Så det, det var lige der !!! HJERTEBLINK, for første gang i 5 GRAVIDITETER! Nu tror jeg på den bliver der. Blev i øvrigt sat 2 dage frem så er ikke 6+2 idag men 6+4

Var til Scanning sidste mandag og da målte fostersækken 5,9 mm, og man kunne ikke måle fosterets str men se et lille anlæg til foster. 

Nu Måler fostersætten 17,5 mm og der er et foster på 5,3 mm  Det må man da kalde Vækst på en UGE i får lige scannings billedet med fra sidste uge og så fra idag. 

Stort tillykke! Det var da fantastisk! Så var der slet ingen grund til bekymring - JUBII!! Ej, hvor er det bare herligt for dig! Kæmpe kæmpe tillykke!

Pyh, tør du trække vejret lidt friere nu, og så små begynde at glæde dig? (:

Anmeld

27. februar 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

Så det, det var lige der !!! HJERTEBLINK, for første gang i 5 GRAVIDITETER! Nu tror jeg på den bliver der. Blev i øvrigt sat 2 dage frem så er ikke 6+2 idag men 6+4

Var til Scanning sidste mandag og da målte fostersækken 5,9 mm, og man kunne ikke måle fosterets str men se et lille anlæg til foster. 

Nu Måler fostersætten 17,5 mm og der er et foster på 5,3 mm  Det må man da kalde Vækst på en UGE i får lige scannings billedet med fra sidste uge og så fra idag. 

skøøøn nyhed stort tilykke

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Stort tillykke! Det var da fantastisk! Så var der slet ingen grund til bekymring - JUBII!! Ej, hvor er det bare herligt for dig! Kæmpe kæmpe tillykke!

Pyh, tør du trække vejret lidt friere nu, og så små begynde at glæde dig? (:

ja tør godt trække vejret nu .. men skal begynde arbejde imorgen, hun mente nu ikke der var grund til at sygemelde mig. Så jeg håber jeg kan holde til stresset og må nok sige lidt fra med de tunge løft..  Men meget fint hjerteblink

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

skøøøn nyhed stort tilykke

Tusind tak jaaa det er dejligt!

Anmeld

27. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

ja tør godt trække vejret nu .. men skal begynde arbejde imorgen, hun mente nu ikke der var grund til at sygemelde mig. Så jeg håber jeg kan holde til stresset og må nok sige lidt fra med de tunge løft..  Men meget fint hjerteblink

Ej, hvor fedt! Det er jo bare endnu et tegn på, at alt er, som det skal være!

Anmeld

27. februar 2012

kirsten.helene

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.