Update på Scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.268 visninger
61 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Camillos

Så det, det var lige der !!! HJERTEBLINK, for første gang i 5 GRAVIDITETER! Nu tror jeg på den bliver der. Blev i øvrigt sat 2 dage frem så er ikke 6+2 idag men 6+4

Var til Scanning sidste mandag og da målte fostersækken 5,9 mm, og man kunne ikke måle fosterets str men se et lille anlæg til foster. 

Nu Måler fostersætten 17,5 mm og der er et foster på 5,3 mm  Det må man da kalde Vækst på en UGE i får lige scannings billedet med fra sidste uge og så fra idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Tona

Camillos skriver:

Så det, det var lige der !!! HJERTEBLINK, for første gang i 5 GRAVIDITETER! Nu tror jeg på den bliver der. Blev i øvrigt sat 2 dage frem så er ikke 6+2 idag men 6+4

Var til Scanning sidste mandag og da målte fostersækken 5,9 mm, og man kunne ikke måle fosterets str men se et lille anlæg til foster. 

Nu Måler fostersætten 17,5 mm og der er et foster på 5,3 mm  Det må man da kalde Vækst på en UGE i får lige scannings billedet med fra sidste uge og så fra idag. 

TILLYKKE  

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Sikke dog en dejlig nyhed og tillykke med den lille

Anmeld

27. februar 2012

MyBigWish

Stort tillykke 

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Amandas-mor skriver:

TILLYKKE  

Tak .. Har hørt det er sjældent fosteret går til når der er hjerteblink! så det er jo fantastisk

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

MyBigWish skriver:

Stort tillykke 

Tusind tak

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Malou&Anders skriver:

Sikke dog en dejlig nyhed og tillykke med den lille

TAAAARK  Ihhh hvor dejligt!

Anmeld

27. februar 2012

Tona

Camillos skriver:

Tak .. Har hørt det er sjældent fosteret går til når der er hjerteblink! så det er jo fantastisk

Ja det har jeg også hørt

Anmeld

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

JUBIIYAY...
Og se lige den fostersæk, den er jo så rund og fin altså. Hvor er der bare sket dejligt meget på 1 uge. Det er jo fantastisk.. <3

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Camillos skriver:

TAAAARK  Ihhh hvor dejligt!

Det må jo være så dejligt for jer har fulgt med på sidelinjen med din kæmp om at babyen bliver der. Har os hørt det er sjælendet de går til når man har set hjerteblink. Og glæder mig til at følge dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.