Update på Scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

stort tillykke.... hvor er det dejligt for jer

Taaaaaaark! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

ja ved godt du har andre erfaringer  men for det meste hører man at når der er hjerteblink er chancen mindre for at abortere..

Lige præcis.. Så jeg tror på at jeres spire vokser sig stor og stærk.. Se bare hvor meget den allerede er vokset..

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Lige præcis.. Så jeg tror på at jeres spire vokser sig stor og stærk.. Se bare hvor meget den allerede er vokset..

hehe Ja.. der er ihverfald mere håb nu end der var før ..

Anmeld

27. februar 2012

Masig

Camillos skriver:

Så det, det var lige der !!! HJERTEBLINK, for første gang i 5 GRAVIDITETER! Nu tror jeg på den bliver der. Blev i øvrigt sat 2 dage frem så er ikke 6+2 idag men 6+4

Var til Scanning sidste mandag og da målte fostersækken 5,9 mm, og man kunne ikke måle fosterets str men se et lille anlæg til foster. 

Nu Måler fostersætten 17,5 mm og der er et foster på 5,3 mm  Det må man da kalde Vækst på en UGE i får lige scannings billedet med fra sidste uge og så fra idag. 

Ej hvor fedt.. Tillykke med det.. Så kommer der snart en baby ud til jer

Anmeld

27. februar 2012

L&V

Camillos skriver:

Så det, det var lige der !!! HJERTEBLINK, for første gang i 5 GRAVIDITETER! Nu tror jeg på den bliver der. Blev i øvrigt sat 2 dage frem så er ikke 6+2 idag men 6+4

Var til Scanning sidste mandag og da målte fostersækken 5,9 mm, og man kunne ikke måle fosterets str men se et lille anlæg til foster. 

Nu Måler fostersætten 17,5 mm og der er et foster på 5,3 mm  Det må man da kalde Vækst på en UGE i får lige scannings billedet med fra sidste uge og så fra idag. 

Stort tillykke

Anmeld

27. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

hehe Ja.. der er ihverfald mere håb nu end der var før ..

Helt bestemt...

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Masig skriver:

Ej hvor fedt.. Tillykke med det.. Så kommer der snart en baby ud til jer

Vi håber intet er sikkert endnu! men vi er tættere på målet end nogensinde før ... 

Anmeld

27. februar 2012

Camillos

Månsson skriver:

Stort tillykke

TARK

Anmeld

27. februar 2012

projekt-ønskebarn

Stort tillykke ❤

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

åååååååårh hvor godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.