Kay skriver:
ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor...
jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...
vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger:
"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"
og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...
men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?
Hejsa..
Har ikke læst alle svarene, men var selv gravid fra feb-okt oh har det præcis ligesom dig.. Hader at have fødderne indespærret i sko og forgyder mine klipklapper ( eller hvad de nu hedder idag), men jeg startede nu lige da vejret var til det og så faktisk frem til jeg fødte.. Guk tilstrækkelig med vand i fusser e at sko var total no go..
Så lige så snart vejret tillader det så hop du bare i dem når vejret begynder at tillade det :-)
Anmeld