klipklapper og baby i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Ejjj uhh det koldt.. Men jeg haderogså strømper !

jeg sys nu ik det var koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jeg sys nu ik det var koldt

Anmeld

25. februar 2012

Anonym

har engang hørt om de der massage klipklapper ikke er så gode, fordi de masserer på forskellige zoneterpi punkter. men udover det er det da vist ingen skade til.

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

har engang hørt om de der massage klipklapper ikke er så gode, fordi de masserer på forskellige zoneterpi punkter. men udover det er det da vist ingen skade til.

naj dem sys jeg heller ikke er særlig behagelige at havde på

Anmeld

25. februar 2012

Caroline86

HAHAHAHA, ej, undskyld søde, men det er da noget af det sjoveste jeg længe har hørt skulle du ikke måtte gå med bære tæer fordi du er gravid? fnis..

Tror såmænd du kunne tage en nøgensprint i snestorm uden baby ville blive generet! hop du i klipklapperne så snart du har lyst

Anmeld

25. februar 2012

Nessie

Jeg gik på fødegangen i oktober måned iført tynde netsko, fordi jeg ikke kunne være i andet, og mine fødder var mega-varme.

Hvis du bare sørger for ikke at blive kold, så skulle der da ikke være noget problem i det, så luft du bare fødderne

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Caroline86 skriver:

HAHAHAHA, ej, undskyld søde, men det er da noget af det sjoveste jeg længe har hørt skulle du ikke måtte gå med bære tæer fordi du er gravid? fnis..

Tror såmænd du kunne tage en nøgensprint i snestorm uden baby ville blive generet! hop du i klipklapperne så snart du har lyst

nej grinede også lidt ved mig selv da hun sagde det og gad ikke diskutere det med hende

men tænkte også at det var en gammel amme-stue historie

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Nessie skriver:

Jeg gik på fødegangen i oktober måned iført tynde netsko, fordi jeg ikke kunne være i andet, og mine fødder var mega-varme.

Hvis du bare sørger for ikke at blive kold, så skulle der da ikke være noget problem i det, så luft du bare fødderne

ihh det bliver dejligt... bare lidt højere temperature

Anmeld

25. februar 2012

LilleLene

Kay skriver:

ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor...

jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...

vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: 

"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"

og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...

men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?

så længe du ikke fryser om fødderne eller har kolde tæer, så hop da i de klipklappere

Anmeld

25. februar 2012

Kay

LilleLene skriver:

så længe du ikke fryser om fødderne eller har kolde tæer, så hop da i de klipklappere

ja tror også bare det er en ammestue historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.