Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Ejjj uhh det koldt.. Men jeg haderogså strømper !
Ejjj uhh det koldt.. Men jeg haderogså strømper !
jeg sys nu ik det var koldt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: jeg sys nu ik det var koldt
har engang hørt om de der massage klipklapper ikke er så gode, fordi de masserer på forskellige zoneterpi punkter. men udover det er det da vist ingen skade til.
Anonym skriver: har engang hørt om de der massage klipklapper ikke er så gode, fordi de masserer på forskellige zoneterpi punkter. men udover det er det da vist ingen skade til.
naj dem sys jeg heller ikke er særlig behagelige at havde på
HAHAHAHA, ej, undskyld søde, men det er da noget af det sjoveste jeg længe har hørt skulle du ikke måtte gå med bære tæer fordi du er gravid? fnis..
Tror såmænd du kunne tage en nøgensprint i snestorm uden baby ville blive generet! hop du i klipklapperne så snart du har lyst
Jeg gik på fødegangen i oktober måned iført tynde netsko, fordi jeg ikke kunne være i andet, og mine fødder var mega-varme.
Hvis du bare sørger for ikke at blive kold, så skulle der da ikke være noget problem i det, så luft du bare fødderne
Caroline86 skriver: HAHAHAHA, ej, undskyld søde, men det er da noget af det sjoveste jeg længe har hørt skulle du ikke måtte gå med bære tæer fordi du er gravid? fnis.. Tror såmænd du kunne tage en nøgensprint i snestorm uden baby ville blive generet! hop du i klipklapperne så snart du har lyst
nej grinede også lidt ved mig selv da hun sagde det og gad ikke diskutere det med hende
men tænkte også at det var en gammel amme-stue historie
Nessie skriver: Jeg gik på fødegangen i oktober måned iført tynde netsko, fordi jeg ikke kunne være i andet, og mine fødder var mega-varme. Hvis du bare sørger for ikke at blive kold, så skulle der da ikke være noget problem i det, så luft du bare fødderne
ihh det bliver dejligt... bare lidt højere temperature
Kay skriver: ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor... jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne... vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: "du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!" og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne... men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?
ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor...
jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...
vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger:
"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"
og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...
men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?
så længe du ikke fryser om fødderne eller har kolde tæer, så hop da i de klipklappere
LilleLene skriver: så længe du ikke fryser om fødderne eller har kolde tæer, så hop da i de klipklappere
ja tror også bare det er en ammestue historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128