klipklapper og baby i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

LilleLene

Kay skriver:

ja tror også bare det er en ammestue historie

altså jeg fryser nemt mine fødder, men jeg plejer at hoppe i klipklapper i marts april måned

det har aldrig skadet min krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Kay

LilleLene skriver:

altså jeg fryser nemt mine fødder, men jeg plejer at hoppe i klipklapper i marts april måned

det har aldrig skadet min krop

ja forventer også at skulle finde dem frem snart.... og pakke vinter støvler og alt det væk nu

Anmeld

25. februar 2012

LilleLene

Kay skriver:

ja forventer også at skulle finde dem frem snart.... og pakke vinter støvler og alt det væk nu

do it

Anmeld

25. februar 2012

Moms

Kay skriver:

ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor...

jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...

vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: 

"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"

og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...

men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?

aj, come on.

Altså svigermødre!

Min går totalt i selvsving over at jeg kunne ske at få brystbetændelse, hvis ikke jeg har 7 lag uld på.

Hver gang vi mødes, får jeg en ny vest eller trøje eller hvad nu.

Hvis du har det behageligt, så sker der da ikke noget.

Moms

Anmeld

25. februar 2012

Clisolka

Kay skriver:

jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...

vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: 

"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"

og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...

men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?

Naaaahaaaj hop du bare i klipklapperne  Jeg gik rundt i dem til slut i min graviditet, for det var det eneste jeg kunne være i med mine elefantfødder - og der skrev vi slut oktober 

Anmeld

25. februar 2012

Kay

LilleLene skriver:

do it

tror jeg gør det på mandag

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Moms skriver:

aj, come on.

Altså svigermødre!

Min går totalt i selvsving over at jeg kunne ske at få brystbetændelse, hvis ikke jeg har 7 lag uld på.

Hver gang vi mødes, får jeg en ny vest eller trøje eller hvad nu.

Hvis du har det behageligt, så sker der da ikke noget.

Moms

tak tror også det er en gammel ammestue historie

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Naaaahaaaj hop du bare i klipklapperne  Jeg gik rundt i dem til slut i min graviditet, for det var det eneste jeg kunne være i med mine elefantfødder - og der skrev vi slut oktober 

hihi... tænker også det er en gammel ammestue historie

Anmeld

25. februar 2012

Mira0911

Kay skriver:

Da jeg ventede Lina (Testede positivt Januar 2011) og fødte så September 2011 under hele graviditeten gik jeg i klipklapper os selvom jeg skulle til barnedåb, jordemoder besøg osv osv... 

Det skader ikke på nogen måder... 

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Da jeg ventede Lina (Testede positivt Januar 2011) og fødte så September 2011 under hele graviditeten gik jeg i klipklapper os selvom jeg skulle til barnedåb, jordemoder besøg osv osv... 

Det skader ikke på nogen måder... 

tror også det er hende der er skør... men der var jo også så mange ting den gang hun var gravid sidst... (33 år siden)

der er jo sket meget siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.