klipklapper og baby i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
45 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2012

Kay

ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor...

jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...

vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: 

"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"

og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...

men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

JJH

hihi nej det lyder meget underligt.

Anmeld

25. februar 2012

Giraffen

Kay skriver:

jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...

vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: 

"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"

og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...

men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?

nej jeg tænker da tværtimod!

jeg ville elske hvis jeg kunne rende rundt i bare tær lige nu - de er bare så kløende og tykke om aftenen fordi jeg altid har dem pakket ind i både strømper, uldsokker, sutsko osv osv osv (jeg har meget kolde tær )

så på med klipklapperne så snart du har lyst 

Anmeld

25. februar 2012

Kay

JJH skriver:

hihi nej det lyder meget underligt.

jo ik!?

har aldrig aft blære betændelse eller noget i den retning... passer da på mig selv... så ved ik rigtig...

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Giraffen skriver:

nej jeg tænker da tværtimod!

jeg ville elske hvis jeg kunne rende rundt i bare tær lige nu - de er bare så kløende og tykke om aftenen fordi jeg altid har dem pakket ind i både strømper, uldsokker, sutsko osv osv osv (jeg har meget kolde tær )

så på med klipklapperne så snart du har lyst 

glæder mig godt nok også til at komme af med sko og strømper....

Anmeld

25. februar 2012

heidi30

Måske hun er bange for at du selv blir syg fordi du fryser dine fødder. 

Men altså jeg ville sige hop i dem så snart du synes vejret er til det og nyd det. Jeg boede i mine de sidste mdr. af min graviditet, kunne ikke være i andet alligevel 

Anmeld

25. februar 2012

Kay

heidi30 skriver:

Måske hun er bange for at du selv blir syg fordi du fryser dine fødder. 

Men altså jeg ville sige hop i dem så snart du synes vejret er til det og nyd det. Jeg boede i mine de sidste mdr. af min graviditet, kunne ikke være i andet alligevel 

tror også det bliver en varm fornøjelse...

Anmeld

25. februar 2012

Tona

Kay skriver:

Nej da...svigermødre er tit sådan lidt for omsorgsfulde

Du skal ikke få kolde fødder, men hvis dine fødder er varme nok, så skal de da bare i klip-klappere...jeg gør for øvrigt det samme selv. Man ved det er forår når man går ned og køber årets par klip-klappere

Anmeld

25. februar 2012

lycly

Nej, det værste der kan ske er at du kan få en lille forkølelse men det tager baby altså ikke skade af

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Nej da...svigermødre er tit sådan lidt for omsorgsfulde

Du skal ikke få kolde fødder, men hvis dine fødder er varme nok, så skal de da bare i klip-klappere...jeg gør for øvrigt det samme selv. Man ved det er forår når man går ned og køber årets par klip-klappere

vi var på filipinerne sidste år i april... og der købte jeg en masse klipklapper så jeg tror ik jeg skal købe nogle i år men nøøøj hvor jeg glæder mig til det bliver lidt varmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.