Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Nej, det værste der kan ske er at du kan få en lille forkølelse men det tager baby altså ikke skade af
Nej, det værste der kan ske er at du kan få en lille forkølelse men det tager baby altså ikke skade af
nej også det jeg tænker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare en typisk kommentar Jeg havde strømper på tre dage i december, og jeg var ved at dø, så jeg går uden strømper og har gjort det siden sidste forår
Da jeg var gravid gik jeg også med bare tæer, så bliv endelig ved Jeg har som dig heller aldrig døjet med blærebetændelse, så kan godt forstå dig. BARE TÆER LÆNGE LEVE
Dot D skriver: Det er bare en typisk kommentar Jeg havde strømper på tre dage i december, og jeg var ved at dø, så jeg går uden strømper og har gjort det siden sidste forår Da jeg var gravid gik jeg også med bare tæer, så bliv endelig ved Jeg har som dig heller aldrig døjet med blærebetændelse, så kan godt forstå dig. BARE TÆER LÆNGE LEVE
Kay skriver: ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor... jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne... vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger: "du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!" og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne... men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?
ja... blev lidt forundret... efter en snak med svigermor...
jeg er ikke ret glad for at havde sko på... elsker at havde bare fødder... og lige så snart det bliver varmt nok plejer jeg at hoppe i klipklapperne...
vi snakkede så om forår den anden dag... og at jeg glæder mig til det blev klipklap vejr... hvor til hun siger:
"du skal ikke i klipklapper så tidligt som sidsteår!! du har jo og så en anden at tænke på nu!!"
og jeg tænker så... jeg går jo ikke med kolde fødder... jeg har bare altid haft det varmere end mange andre... især om fødderne...
men det kan da vel ikke skade baby at jeg går med klipklapper på før end at det er 25 grader uden for?
Det er vist en røver !
AalborgPigen skriver: Det er vist en røver !
tror også det er hende der er en smule overbeskyttende og lidt gammeldags
Kay skriver: tror også det er hende der er en smule overbeskyttende og lidt gammeldags
Ja .. altså jeg har haft klipklapper og bare tæer idag.. Fordi jeg skulle ned og ordne vasketøj.. Og det er altså udenfor.. Og jeg døede ikke eller blev syg
AalborgPigen skriver: Ja .. altså jeg har haft klipklapper og bare tæer idag.. Fordi jeg skulle ned og ordne vasketøj.. Og det er altså udenfor.. Og jeg døede ikke eller blev syg
hihi... jeg havde et par på ud og tømme postkassen i går... og det gik også fint....
Kay skriver: hihi... jeg havde et par på ud og tømme postkassen i går... og det gik også fint....
Sikker på du ikke har feber ? Ejj
AalborgPigen skriver: Sikker på du ikke har feber ? Ejj
føler mig nu frisk nok hihi... havde også klip klapper på helt til november...
Kay skriver: føler mig nu frisk nok hihi... havde også klip klapper på helt til november...
Ejjj uhh det koldt.. Men jeg haderogså strømper !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128