:'( - 2. missed abortion på 6 måneder. - Mit hjerte græder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Nessie

Ååååååhhhhh nej
Det var bestemt ikke en tråd jeg havde forventet at se, hvor er det forfærdelig trist og uretfærdigt

Kender desværre dine følelser, og kan kun sige at du endelig skal give dig love til at sørge og rase ud.

Jeg er SÅ bange for at det også sker for mig igen, og er hunderæd for skanningen i næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

MåMaMangttaÅåååååhhhhh nej
Det var bestemt ikke en tråd jeg havde forventet at se, hvor er det forfærdelig trist og uretfærdigt

Kender desværre dine følelser, og kan kun sige at du endelig skal give dig love til at sørge og rase ud.

Jeg er SÅ bange for at det også sker for mig igen, og er hunderæd for skanningen i næste uge.

Mange tak. <3

Det er rigtig forfærdeligt. Regnede sku med at gå hele vejen dennegang. Men livet går ikke altid som man forventer.

Kan godt forstå duer nervøs. Jeg kan desværre ikke love dig noget men blot give dig et råd. Et råd om at holde den positive linje. Det andet er sku for deprimerende. Jeg krydser altfor at du ender ud med bebs til oktober. <3

Anmeld

25. februar 2012

Darling<3

Fuck det gør mig virkelig ondt at høre smukke....! Ville ønske at jeg kunne ændre det for dig

Anmeld

25. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ville ikke smutte uden at sende dig en kæmpe krammer
Og hvor er det uretfærdig !

Anmeld

25. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mange tak for støtten piger.
Jeg svarer jer hver især når jeg har lidt mere overskud. <3

Opdate om idag og aborten..
Jeg er stadig meget ked af det men har heldigvis haft gode og dejlige veninder og kæresten omkring mig. <3 det er sku øv at tænke på at man har to terminsdatoer i 2012 men ingen baby.
aborten går lidt trægt og der er ikke ordentlig gang i det på trods af jeg lagde de første piller op kl. 11.45 og den tredje kl. 16.

Anmeld

25. februar 2012

Kofoed.

Så den desværre ikke i går. Men for fanden da også, øv, pis, lort, troede også på den var her denne gang, men du skulle desværre trække den korteste strå. Men jeg kender dine følelser, hadet til ens krop og gener, hadet til håbene og forventningerne, lysten til bare at råbe og skrige hele tiden, slå på noget, gerne meget hårdt så det smulre. Øv øv øv.

Håber i hurtigt lander på bene og finder jeres balance igen, det skal nok gå, i for jeres barn/børn, de bliver alle nederlagene værd, det er bare ligenu, det hele er uoverskueligt.

Skrive endelig hvis der er noget.

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

merethe skriver:

Det gør mig ondt at høre, at du har mistet, hor er det synd for dig.

Mange tak...

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mamalou skriver:

Stort kram fra mig. 

Tak..

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Føler virkelig med dig. Det må være ubeskrivelig hårdt og ingen burde nogensinde gennemgå, hvad du lige nu går igennem

Tak.. Ja, havde sku heller ikke regnet med det ville ramme os igen.. Ikke nu ihvertfald....

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Gaia skriver:

Det jeg så ked af at høre. Det gør mig virkeligt ondt at du skal opleve det. Håber bare du kommer helskindet igennem og har en masse søde, rare og hjælpsomme mennesker omkring dig, som du /i kan få støtte af og snakke med. De aller varmeste tanker herfra og stort kram. 

Tak..
Jeg har heldigivs de dejligste og mest forstående personer omkring mig. <3 Så igennem det skal vi nok komme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.