Problemer med ufrivillig vandladning efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

twinny

Jeg har heldigvis ikk haft det og jeg har været såååå dårlig til det med knibe øvelser... 

Det eneste jeg kan ikke mere at holde mig lige så længe som før jeg blev gravid. Det ved ikk om det gælder.  Men jeg tisser ikk når jeg nyser, hoster eller lign. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

AnnaK89

Hold da nu op - det var da vist godt jeg fik læst den guide  Har åbenbart fået ind i hovedet, at man ikke måtte knibe omkring endetarmsåbningen - så er det da klart at jeg ikke har kunne få det skidt til at fungere   

Så må jeg vist igang med rigtig knibeøvelser nu  

Man skulle jo helst blive våd i trussen af andet end et nys  

Anmeld

26. februar 2012

Clisolka

AnnaKJ skriver:

Hold da nu op - det var da vist godt jeg fik læst den guide  Har åbenbart fået ind i hovedet, at man ikke måtte knibe omkring endetarmsåbningen - så er det da klart at jeg ikke har kunne få det skidt til at fungere   

Jeg syntes også at jeg havde hørt det med endetarmsåbningen - men det kan da være svært at gøre uden 

Anmeld

26. februar 2012

Tona

AnnaKJ skriver:

Ha ha...totalt fed kommentar  

Ang. det med at knibe ved endetarmsåbningen: førhen sagde man at man ikke måtte når man laver knibeøvelser, men nu ved man at det må man gerne og det er faktisk bedst at man gør det.

Anmeld

26. februar 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Ha ha...totalt fed kommentar  

Ang. det med at knibe ved endetarmsåbningen: førhen sagde man at man ikke måtte når man laver knibeøvelser, men nu ved man at det må man gerne og det er faktisk bedst at man gør det.

Haha ja en god kommentar 

Jamen så fortsætter jeg da med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.