Problemer med ufrivillig vandladning efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Anonym

Babymor2010 skriver:

Har du så fået trænet det væk?

ja det har jeg det hjllper at ride og det har fået mig i min gamle form igen . . . indtil jeg ødelægger det igen med en fødsel om et par måneder hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Vi skal alle huske knibeøvelserne, mænd som kvinder - ellers går det galt  Jeg har ikke været så god til de knibeøvelser, og det er ris til egen r*v nu  Jeg kniber på livet løs, men syntes ikke det hjælper en dyt (endnu). 

Jeg fandt en "vejledning" her: 

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Fysio-+og+Ergoterapeutisk+Afdeling/Fysioterapi/Graviditet+og+f%C3%B8dsel/Tr%C3%A6ning+efter+f%C3%B8dslen/Knibe%C3%B8velser.htm

Har du haft ufrivillig vandladning efter fødslen? 

Der er mulighed for at svare annonymt 

Har ikke lavet en eneste knibe øvelse .. Der er aldrig kommet noget ud , som ikke skulle ud ..

Anmeld

24. februar 2012

TbCp

Jeg gik med lungebetændelse de første 14 dage efter fødslen....

Overvej lige hvordan lungebetændelse og slap bækkenbund fungerer sammen

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Har ikke lavet en eneste knibe øvelse .. Der er aldrig kommet noget ud , som ikke skulle ud ..

Haha som du kan skrive det 

Anmeld

24. februar 2012

Mor-til-asta-09

Chris86 skriver:

Har ikke direkte tisset i bukserne men døjer pt. Med hoste og det kan da godt liiie efterlade en dråbe eller to

Her hopper jeg med 

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

TbCp skriver:

Jeg gik med lungebetændelse de første 14 dage efter fødslen....

Overvej lige hvordan lungebetændelse og slap bækkenbund fungerer sammen

Øv, det må ikke have været sjovt 

Anmeld

24. februar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Haha som du kan skrive det 

Vidste ik lige hvordan jeg sku formulere det .. Tænkte først det var nogle underlige ord jeg havde fået skrevet .. Men magtede simpelthen ikke at slette dem igen  

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Vi skal alle huske knibeøvelserne, mænd som kvinder - ellers går det galt  Jeg har ikke været så god til de knibeøvelser, og det er ris til egen r*v nu  Jeg kniber på livet løs, men syntes ikke det hjælper en dyt (endnu). 

Jeg fandt en "vejledning" her: 

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Fysio-+og+Ergoterapeutisk+Afdeling/Fysioterapi/Graviditet+og+f%C3%B8dsel/Tr%C3%A6ning+efter+f%C3%B8dslen/Knibe%C3%B8velser.htm

Har du haft ufrivillig vandladning efter fødslen? 

Der er mulighed for at svare annonymt 

Jeg lavede rigtig mange knibeøvelser før fødslen og havde også en nem fødsel, hvilket min jordemoder bl.a. tilskrev knibeøvelserne. Efter fødslen lavede jeg intensivt knibeøvelser i de første 14 dage efter, samt andre efterøvelser, da vi alligevel var indlagt. Da vi så kom hjem, stoppede jeg helt med øvelserne, men har ikke nogen problemer idag

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

ja det har jeg det hjllper at ride og det har fået mig i min gamle form igen . . . indtil jeg ødelægger det igen med en fødsel om et par måneder hehe

Godt at høre  Jamen så må du bare i gang med øvelserne igen 

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Vidste ik lige hvordan jeg sku formulere det .. Tænkte først det var nogle underlige ord jeg havde fået skrevet .. Men magtede simpelthen ikke at slette dem igen  

Naaaaah det var skam godt skrevet eller noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.