Problemer med ufrivillig vandladning efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du haft ufrivillig vandladning efter fødslen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.179 visninger
44 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2012

Clisolka

Vi skal alle huske knibeøvelserne, mænd som kvinder - ellers går det galt  Jeg har ikke været så god til de knibeøvelser, og det er ris til egen r*v nu  Jeg kniber på livet løs, men syntes ikke det hjælper en dyt (endnu). 

Jeg fandt en "vejledning" her: 

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Fysio-+og+Ergoterapeutisk+Afdeling/Fysioterapi/Graviditet+og+f%C3%B8dsel/Tr%C3%A6ning+efter+f%C3%B8dslen/Knibe%C3%B8velser.htm

Har du haft ufrivillig vandladning efter fødslen? 

Der er mulighed for at svare annonymt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Chris86

Har ikke direkte tisset i bukserne men døjer pt. Med hoste og det kan da godt liiie efterlade en dråbe eller to

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

Chris86 skriver:

Har ikke direkte tisset i bukserne men døjer pt. Med hoste og det kan da godt liiie efterlade en dråbe eller to

Jeg har heller ikke direkte tisset i bukserne, men ved hoste og nys er den gal - især efter jeg har været på toilettet 

Anmeld

24. februar 2012

Anonym

jeg fandt ud af da jeg var ude og gå med barnevognen, så skulle jeg nyse, wupti - jeg er stadig utæt, ikke som en si men en lille tår kom der da.. har ligså glemt de forbandede knibeøvelse..

9½ måned siden jeg fødte..

og jeg har gjort knibeøvelser nogle få gange, men efterfølgende glemt det igen..

Anmeld

24. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har nu heller ikke været særlig god til de knibeøvelser efter fødslen, men jeg synes heller ikke jeg har problemer. Jeg kan sagtens nyse, hoste osv uden jeg drypper

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

jeg fandt ud af da jeg var ude og gå med barnevognen, så skulle jeg nyse, wupti - jeg er stadig utæt, ikke som en si men en lille tår kom der da.. har ligså glemt de forbandede knibeøvelse..

Vi må huske at lave dem 

Anmeld

24. februar 2012

Anonym

Babymor2010 skriver:

Vi må huske at lave dem 

tror du stadig det ville reperere?

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

tror du stadig det ville reperere?

Jeg ved det faktisk ikke, men vi må  fingre - måske der kommer et svar i denne tråd, som kan give os et håb 

Anmeld

24. februar 2012

Anonym

Babymor2010 skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, men vi må  fingre - måske der kommer et svar i denne tråd, som kan give os et håb 

ja vi håber
flovt jeg havde sorte leggins på da jeg kom til at tisse i bukserne, det var et ret stort nys, så der kom en ret stor plet bagpå

typisk...

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

ja vi håber
flovt jeg havde sorte leggins på da jeg kom til at tisse i bukserne, det var et ret stort nys, så der kom en ret stor plet bagpå

typisk...

Ja, det er typisk sådan noget. Øv  Men det er hvad der sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.