Problemer med ufrivillig vandladning efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

TbCp

Babymor2010 skriver:

Øv, det må ikke have været sjovt 

Nej for pokker!
Godt vi har Tena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Vi skal alle huske knibeøvelserne, mænd som kvinder - ellers går det galt  Jeg har ikke været så god til de knibeøvelser, og det er ris til egen r*v nu  Jeg kniber på livet løs, men syntes ikke det hjælper en dyt (endnu). 

Jeg fandt en "vejledning" her: 

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Fysio-+og+Ergoterapeutisk+Afdeling/Fysioterapi/Graviditet+og+f%C3%B8dsel/Tr%C3%A6ning+efter+f%C3%B8dslen/Knibe%C3%B8velser.htm

Har du haft ufrivillig vandladning efter fødslen? 

Der er mulighed for at svare annonymt 

Jeg har et meget stort problem, hvis jeg hopper høster nyser eller bare står stille. Nogen gange er det bare dråber og andre gange virkelig at tisse i bukserne. Jeg bruger bare alm bind, syntes tena virker så voldsomt. Det er ni mdr siden jeg fødte.

Anmeld

25. februar 2012

Tona

TbCp skriver:

Jeg gik med lungebetændelse de første 14 dage efter fødslen....

Overvej lige hvordan lungebetændelse og slap bækkenbund fungerer sammen

Hjalp det så med knibeøvelser bagefter?

Anmeld

25. februar 2012

Anonym

Kun når jeg nyser... Er begyndt at krydse ben når jeg nyser, for så kan jeg holde på det

Anmeld

25. februar 2012

TbCp

Amandas-mor skriver:

Hjalp det så med knibeøvelser bagefter?

Ja det synes jeg bestemt. Det er 3 mdr siden nu og jeg har ingen problemer, jeg har været meget OBS knibeøvelser og er det stadig 

Anmeld

25. februar 2012

Stéphanie

Babymor2010 skriver:

Vi skal alle huske knibeøvelserne, mænd som kvinder - ellers går det galt  Jeg har ikke været så god til de knibeøvelser, og det er ris til egen r*v nu  Jeg kniber på livet løs, men syntes ikke det hjælper en dyt (endnu). 

Jeg fandt en "vejledning" her: 

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Fysio-+og+Ergoterapeutisk+Afdeling/Fysioterapi/Graviditet+og+f%C3%B8dsel/Tr%C3%A6ning+efter+f%C3%B8dslen/Knibe%C3%B8velser.htm

Har du haft ufrivillig vandladning efter fødslen? 

Der er mulighed for at svare annonymt 

Nej det har jeg faktisk ikke, men har så til gengæld også været fuldstændig manisk med knibeøvelser efter mine fødsler

Anmeld

25. februar 2012

Tona

TbCp skriver:

Ja det synes jeg bestemt. Det er 3 mdr siden nu og jeg har ingen problemer, jeg har været meget OBS knibeøvelser og er det stadig 

Hvor dejligt at det gik godt. Det kunne være gået rigtig galt. Når man har så voldsom hoste som ved lungebetændelse og med en bækkenbund der endnu er svag efter en fødsel kan der faktisk ske permanente skader, for hver gang man hoster laver det et tryk nedad...du kunne være endt med en nedsunken livmoder el. lign., så SKØNT at du var obs på knibeøvelserne og der ikke skete noget ved det

Anmeld

25. februar 2012

Clisolka

Nej for pokker!
Godt vi har Tena

Haha ja længe leve Tena 

Ej, det er ikke så slemt, så jeg bruger bind - men Libresse er fortid ifm. mens efter jeg har født 

Anmeld

25. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Kun når jeg nyser... Er begyndt at krydse ben når jeg nyser, for så kan jeg holde på det

Du må i gang med knibeøvelserne 

Anmeld

25. februar 2012

Anonym

Babymor2010 skriver:

Du må i gang med knibeøvelserne 

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.