Dåbskjoletil en dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2009

lonemus

Jo da - min søn blev døbt i samme kjole som søsters, bare med lyseblå bånd og navnet er broderet med lyseblå.

Ser absolut ingen problemer i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Mumto3

Vores to drenge er begge dåbt i dåbskjole. Lang flot silkekjole og med silkeorganza som overskørt. De havde dåbskjolen på hele dagen, og det er vi overhovedet ikke blevet 'mobbet' med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2009

wamse

Klart kan han da komme i dåbskjole, begge mine drenge var også i dåbskjole

Anmeld

25. marts 2009

Pia.

Nu er ingen af mine børn jo døbt og heldigvis kan jeg høre

De er navngivet på papir og haft alm. tøj på til festen...

Min søsters lille dreng havde en dåbs dragt på - som denne her på billedet - så det var jo også en mulighed... men jeg mener helt klart man sagtens kan give dåbskjole på til drenge, men det er noget man skal være enig om...

Knus Pia

Anmeld

25. marts 2009

Lullaby

Ork ja. Når vi får en dreng skal han døbes i den selvsamme dåbskjole som alle mine søskende og jeg havde på. Alle vores piger er døbt i den samme. Der skal så bare et blåt bånd i

Anmeld

25. marts 2009

Nadi

Det er jo ikke en kjole kjole, det hedder en dåbskjole netop fordi det er forbundet med en dåb og ikke noget man går med til dagligt. Næsten alle har haft kjole på da de blev døbt, så de mænd der driller har vel selv haft kjole på engang.

Min søn have også dåbskjole på og det skal alle mine børn lige meget køn!! Basta

Håber du får trumfet igennem at han bliver døbt i en dåbskjole, specielt når du også er døbt i den.

Held og lykke med dåben

Anmeld

25. marts 2009

Pia

PiaR skriver:

Nu er ingen af mine børn jo døbt og heldigvis kan jeg høre

De er navngivet på papir og haft alm. tøj på til festen...

Min søsters lille dreng havde en dåbs dragt på - som denne her på billedet - så det var jo også en mulighed... men jeg mener helt klart man sagtens kan give dåbskjole på til drenge, men det er noget man skal være enig om...

Knus Pia

Hvis jeg fik en dreng skulle han døbes i et sæt som det piar viser på billedet.
Jeg ville bare vælge det man kan få i helt mørkeblåt.
Min datter er godt nok født i en dåbskjole.. men hun er jo også pige.. Men fik jeg en søn, så ingen tvivl om at han skal have sådan en sømands dragt på..

Men syntes da det vigtigse er at i kan blive enige om en ting..

Knu Pia.

Anmeld

25. marts 2009

Bamseboet :D

INGEN kjole til MIN dreng..
men det er jo min personlige mening
Her er Bjørn i hans dåbs tøj :

Men Mille havde hendes oldefars kjole på :

Anmeld

25. marts 2009

Plysbjørnen

Mine børn havde begge kjole på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2009

Miamaja

jaa. daabskjole er da helt iorden og fin t til en dreng!

vores er ikke dobt endnu for jeg vil have det et bestemt sted i den smukkeste kirke i carmel jeg nogensinde har set og der er det svaert at komme til og blive dobt saa nu er han for gammel til en daabskjole (2 aar paa lordag!!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.