Anonym skriver:
jaa det er lige hva det gør!
vi fik en lille søn den 3 december, som der desværre har en hjertefejl!han kommer til at behøve 2 operationer
og ikke nok med det så har jeg idag via en meget laaaaang samtale med kæresten om vores forhold fået hevet ud af ham at han faktisk fortryder vores lille guldklump pga hans hjertefelj

har længe mistænkt at han fortrød ham pga af han ikke involvere sig i den lille eller overhoved gider at tage over bare en lille halv time hvis jeg har brug for søvn...
ved ikk om jeg kan elske en mand som fortryder vores søn pga af en hjertefejl
og han giver også udtryk for at han hellere vil involvere sig når den lille bliver en størrelse hvor han kan lege med ham...
det kan sku da ikk være rigtigt! er meget rasende indeni
ved ikk helt hvordan jeg skal forholde mig til situationen... nogle bud?
Først 
Og så vil jeg sige, at min kæreste sagde det samme, da Cajsa var midt i sin skrigeperiode.. At når hun skreg så meget som hun gjorde, så kunne han godt fortryde, at vi havde fået hende
Om jeg ikke havde det på samme måde? Det kunne jeg kun sige nej til, og jeg var ærlig talt dybt chokeret over, at han havde det på den måde.. Hvordan kunne han fortryde min dejlige skønne lille baby??
I dag kunne han da ikke undvære hende for noget som helst i verden, han ville gå gennem ild og vand for hende, ville dø for hende.. Men jeg tror at NOGEN mænd, har en tendens til at trække sig, når det hele bliver for meget. At de ligesom kapsler sig selv inde, indtil det værste er overstået.. I jeres tilfælde kan det være endnu værre, fordi han måske er bange for, at jeres søn dør, uanset hvor lille risikoen er.. Da jeg var på mødrehjem med Isabella dengang, turde jeg heller ikke binde mig til hende, hvis de nu valgte at hun skulle i pleje.. Det tog mig faktisk lang tid, at knytte et moderligt bånd til hende, pga det
Kan forestille mig, at din mand er ude i noget af samme, og så er det godt, at han kan fortælle dig det, for hvem skulle han ellers snakke med om det?
Håber i finder en løsning