Anonym skriver:
jaa det er lige hva det gør!
vi fik en lille søn den 3 december, som der desværre har en hjertefejl!han kommer til at behøve 2 operationer
og ikke nok med det så har jeg idag via en meget laaaaang samtale med kæresten om vores forhold fået hevet ud af ham at han faktisk fortryder vores lille guldklump pga hans hjertefelj

har længe mistænkt at han fortrød ham pga af han ikke involvere sig i den lille eller overhoved gider at tage over bare en lille halv time hvis jeg har brug for søvn...
ved ikk om jeg kan elske en mand som fortryder vores søn pga af en hjertefejl
og han giver også udtryk for at han hellere vil involvere sig når den lille bliver en størrelse hvor han kan lege med ham...
det kan sku da ikk være rigtigt! er meget rasende indeni
ved ikk helt hvordan jeg skal forholde mig til situationen... nogle bud?
til dig
er ked af at høre med din kærestes reaktion, da sygdom bestemt er noget man skal stå sammen omkring og støtte hinanden i
Jeg tror jeg ville reagere forskelligt alt efter årsagen til hans reaktion (du kender ham bedst - så måske du ved hvad den er).
Hvis årsagen fx var angst for ikke at slå til - angst for at binde sig for meget og så miste - jamen så ville jeg være forstående og insisterende på at det var noget der skulle arbejdes med
Hvis årsagen er at han ikke har fået den "præmiesøn" han havde forventet og at han ikke gider bruge energi på drengen før han er mere selvhjulpen - ja så havde jeg nok sparket ham ud på stedet
Men det kommer meget an på hvorfor han reagerer som han gør i mine øjne
Jeg håber det er det første og at I kan komme igennem det sammen - det må klart være det bedste for både jeres søn og jeres familie 
Anmeld