De der forbandede hudorme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

http://jorgobe.dk/peel-off-mask-100-ml.html?gclid=CKyn44zptK4CFU8MfAodVDxagw

Det her skulle være et vidundermiddel

skal også selv prøve det når der kommer penge den første

det lyder godt nok fantastisk! og ikke ret dyrt hvis det altså virker.. glæder mig til der går penge ind, så skal den købes tak for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg bruger sådan nogle strips der lægges på den våde rene hud i en rum tid.. Når jeg så hiver den af sidder de derpå, ser ækelt ud men funker......

som en anden også skriver, hvad er det for nogle og hvor kan man få dem?

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

MorTil2<3 skriver:

jaah oka, der kom jeg vidst for sent... hihi

havde ikke lige set en anden havde forslået det

bare beroligende at se at to anbefaler det, så skal jeg helt sikkert prøve det

Anmeld

27. februar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

det lyder godt nok fantastisk! og ikke ret dyrt hvis det altså virker.. glæder mig til der går penge ind, så skal den købes tak for det!

Det var da så lidt

JEg skal også have det prøvet når der kommer moneys

Anmeld

27. februar 2012

delimus

Anonym skriver:

det har jeg prøvet før og det endte med at jeg fik købt noget alt for dyrt som slet ikke virkede

Synes som regel, at de altid er søde i Matas, til at give en lille tester med, af et produkt, så man ikke får købt en masse, der ikke lever op til det man regnede med :-) 

Anmeld

27. februar 2012

Vidunderligeunger

LilleLene skriver:

http://jorgobe.dk/peel-off-mask-100-ml.html?gclid=CKyn44zptK4CFU8MfAodVDxagw

Det her skulle være et vidundermiddel

skal også selv prøve det når der kommer penge den første

jeg synes det var virkelig dårligt :/

Jeg har også skrevet en kommentar inde på deres side om at jeg ikke synes det levede op til forventningerne, men den kom self ik med... 

Det svier på huden, der er parfume i (ik det bedste til uren hud), det river ens hår med ud når man tager det af og så mærkes det som en voksbehandling. Man kan ikke pille alt af (jo hvis man har flere timer) så på de områder skal det vaskes af, men så kommer hudormene ik med ud..

armen altså.. noget lård vil jeg sige !! og så forsvandt mine hudorme altså ik ved det :/

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

MAJ*MOR skriver:

Jeg har også skrevet en kommentar inde på deres side om at jeg ikke synes det levede op til forventningerne, men den kom self ik med... 

Det svier på huden, der er parfume i (ik det bedste til uren hud), det river ens hår med ud når man tager det af og så mærkes det som en voksbehandling. Man kan ikke pille alt af (jo hvis man har flere timer) så på de områder skal det vaskes af, men så kommer hudormene ik med ud..

armen altså.. noget lård vil jeg sige !! og så forsvandt mine hudorme altså ik ved det :/

puha der gav du mig lige noget at tænke over. tak for svaret

Anmeld

27. februar 2012

LilleLene

MAJ*MOR skriver:

heller ikke hvis du bare rev da af hen over næsen fx ?

Anmeld

27. februar 2012

Vidunderligeunger

LilleLene skriver:

heller ikke hvis du bare rev da af hen over næsen fx ?

nej det virkede simpelthen ikk. 

Jeg havde aller først skrubbet ansigtet og derefter dampet det.. så skulle porerne jo gerne være åbnede.. og øverste lag hud over de urene porer skulle gerne være væk med skrubben..

Anmeld

27. februar 2012

LilleLene

MAJ*MOR skriver:

nej det virkede simpelthen ikk. 

Jeg havde aller først skrubbet ansigtet og derefter dampet det.. så skulle porerne jo gerne være åbnede.. og øverste lag hud over de urene porer skulle gerne være væk med skrubben..

hmm øv :/ købte du bare en prøve eller en tube eller hvordan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.