De der forbandede hudorme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Du kan selv klemme det ud med en pincet også husk at rens hude min 2 gange dagligt med en mild skin tonic så sku det være over.

Kan også være godt ned en skrubbe creme i hovedet engang om ugen, man kan selv lave dem af det man har i køkkenet

havregryn, vand, honning

eller rørsukker og en god olie gerne mandel eller oliven

uha lyder lidt farligt med den pincet hehe. bliver man ikke helt rød af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

lyder som et vidundermiddel men det bliver nok den sidste udvej jeg vil prøve så

det er en billigere løsning end at prøve alt muligt som ikke virker

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

uha lyder lidt farligt med den pincet hehe. bliver man ikke helt rød af det?

Joh lige lidt efter men så er den HELT væk og ikke alt det andet fis.. Det er jo lidt det samme en kosmetolig gør de klemmer den også ud, bare med fingrene.

Du skal hun lige ha fat i dutten En hudorm kan ikke renses væk

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Joh lige lidt efter men så er den HELT væk og ikke alt det andet fis.. Det er jo lidt det samme en kosmetolig gør de klemmer den også ud, bare med fingrene.

Du skal hun lige ha fat i dutten En hudorm kan ikke renses væk

i dutten? de er ellers godt begravet nede i huden, de har siddet der i mange år

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

det er en billigere løsning end at prøve alt muligt som ikke virker

ja det er rigtig nok. skal det være slemt før man kan blive henvist? for tror måske min læge vil grine af mig og sige jeg bare skal bruge makeup

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

i dutten? de er ellers godt begravet nede i huden, de har siddet der i mange år

Åh ja så ska der graves.. man kan sådan mærke en lille dut der stikker ud over hudens overflade.. prøv med sådan en scrub af en art også en mega varm vaskeklud på så porene åbner så burde den være nemmere at komme til og en iskold bagefter så porene lukker sig.. Der er os nogle frisøre der ordner sådan noget..

Anmeld

22. februar 2012

CA

Rens huden godt og vask fingrene grundigt, (damp evt. ansigtet så porerne åbner sig endnu mere og er nemmere at arbejde med) og klem så forsigtigt hudormene ud(Det er bedst at gøre om aftenen, hvor huden har hele natten til at komme sig). Rens igen og brug derefter en skintonic for at lukke porerne igen. Creme og vupti, så skulle du gerne være fri for en tid 

Jeg tror ikke du kan rense dem væk, når de først er der. Det er vigtigt at rense huden 2 gange om dagen, og ellers holde beskidte fingre fra ansigtet  En skrubbemaske i ny og næ ville heller ikke skade.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Åh ja så ska der graves.. man kan sådan mærke en lille dut der stikker ud over hudens overflade.. prøv med sådan en scrub af en art også en mega varm vaskeklud på så porene åbner så burde den være nemmere at komme til og en iskold bagefter så porene lukker sig.. Der er os nogle frisøre der ordner sådan noget..

ja det kunne godt være jeg må i gang med at klemme så og så et par klude i hovedet

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Rens huden godt og vask fingrene grundigt, (damp evt. ansigtet så porerne åbner sig endnu mere og er nemmere at arbejde med) og klem så forsigtigt hudormene ud(Det er bedst at gøre om aftenen, hvor huden har hele natten til at komme sig). Rens igen og brug derefter en skintonic for at lukke porerne igen. Creme og vupti, så skulle du gerne være fri for en tid 

Jeg tror ikke du kan rense dem væk, når de først er der. Det er vigtigt at rense huden 2 gange om dagen, og ellers holde beskidte fingre fra ansigtet  En skrubbemaske i ny og næ ville heller ikke skade.

jeg må prøve det du siger, men mon ikke man lige skal sætte en del tid af til det? håber bare det virker så!

Anmeld

22. februar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

hvordan kan man komme af med dem når man ikke har tid eller råd til at besøge en kosmotolog? nogen der har opdaget et vidundermiddel?

jeg ville gå ind og få en masse prøver. Jeg har selv i mange år haft problem hud (det forsvandt efter jeg fødte). Jeg brugte 10000vis af kroner på forskellige ting der ikke virkede.

Jeg bruger idag Dermalogica (tror jeg det hedder), jeg ved på trendsales kan du købe dem til halv pris OG få 3 for 2.

De har sådan en matterende crem, den er RIGTIG god til de områder hvor der er uren hud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.