Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: jeg må prøve det du siger, men mon ikke man lige skal sætte en del tid af til det? håber bare det virker så!
jeg må prøve det du siger, men mon ikke man lige skal sætte en del tid af til det? håber bare det virker så!
Jo det tar lidt tid, men så er det jo også gjort. Og du sparer kosmetologen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja det er rigtig nok. skal det være slemt før man kan blive henvist? for tror måske min læge vil grine af mig og sige jeg bare skal bruge makeup
ja det er rigtig nok. skal det være slemt før man kan blive henvist? for tror måske min læge vil grine af mig og sige jeg bare skal bruge makeup
nej mine var bare nogle små bumser
Flodkilling skriver: jeg ville gå ind og få en masse prøver. Jeg har selv i mange år haft problem hud (det forsvandt efter jeg fødte). Jeg brugte 10000vis af kroner på forskellige ting der ikke virkede. Jeg bruger idag Dermalogica (tror jeg det hedder), jeg ved på trendsales kan du købe dem til halv pris OG få 3 for 2. De har sådan en matterende crem, den er RIGTIG god til de områder hvor der er uren hud.
jeg ville gå ind og få en masse prøver. Jeg har selv i mange år haft problem hud (det forsvandt efter jeg fødte). Jeg brugte 10000vis af kroner på forskellige ting der ikke virkede.
Jeg bruger idag Dermalogica (tror jeg det hedder), jeg ved på trendsales kan du købe dem til halv pris OG få 3 for 2.
De har sådan en matterende crem, den er RIGTIG god til de områder hvor der er uren hud.
Er den ellers dyr? og hvor får man gratis prøver?
mor:) skriver: nej mine var bare nogle små bumser
så vil jeg lige prøve det tror jeg.. når jeg om ikke så lang tid alligevel finder ud af at alt det andet ikke virker
Anonym skriver: så vil jeg lige prøve det tror jeg.. når jeg om ikke så lang tid alligevel finder ud af at alt det andet ikke virker
håber ikke du når dertil. good luck
Anonym skriver: fjerner det alt så man får en hud helt uden porer også?
fjerner det alt så man får en hud helt uden porer også?
Porerne kan man jo ikke fjerne, men efter han er begyndt at bruge det, har han sjældent hudorme og bumser og hans hud ser ren og pæn ud
Baagøe skriver: Porerne kan man jo ikke fjerne, men efter han er begyndt at bruge det, har han sjældent hudorme og bumser og hans hud ser ren og pæn ud
Hov nu mente jeg heller ikke fjerne, men gøre dem fine og lukkede.. men det kommer måske af sig selv
I body shop kan man få en metal dims til at presse hudorme ud med. Købte en til kæresten engang til 30 kr.
Sådan en på billedet.
StephanieJ skriver: I body shop kan man få en metal dims til at presse hudorme ud med. Købte en til kæresten engang til 30 kr. Sådan en på billedet.
meget billig løsning virker den?
Anonym skriver: meget billig løsning virker den?
Det syntes jeg, det gør lidt ondt - fordi den skal presses ind på huden, så hudormen er i midten af "løkken" og så bliver hudormen presset ud på den måde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128