De der forbandede hudorme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.225 visninger
55 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

hvordan kan man komme af med dem når man ikke har tid eller råd til at besøge en kosmotolog? nogen der har opdaget et vidundermiddel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

hvordan kan man komme af med dem når man ikke har tid eller råd til at besøge en kosmotolog? nogen der har opdaget et vidundermiddel?

man kan få nogle renseprodukter i matas som er rigtig gode..

Gå ind og forhør dig, og så guider de dig til det der passer til din hud..

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

man kan få nogle renseprodukter i matas som er rigtig gode..

Gå ind og forhør dig, og så guider de dig til det der passer til din hud..

det har jeg prøvet før og det endte med at jeg fik købt noget alt for dyrt som slet ikke virkede

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

Min lillebror bruger noget skintonic fra Oriflame, som virker. Han har meget uren hud.

Anmeld

22. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

det har jeg prøvet før og det endte med at jeg fik købt noget alt for dyrt som slet ikke virkede

okay, det var træls.. har aldrig prøvetat få noget der ikke virkede derinde fra..

men der er jo også et billigere mærke som mange store varehuse fører, hvor det er 3 i 1 rens, kan ikke huske mærket, og har heller ikke selv prøvet det, men det er ikke så dyrt at man ærger sig hvis det ikke virker..

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

okay, det var træls.. har aldrig prøvetat få noget der ikke virkede derinde fra..

men der er jo også et billigere mærke som mange store varehuse fører, hvor det er 3 i 1 rens, kan ikke huske mærket, og har heller ikke selv prøvet det, men det er ikke så dyrt at man ærger sig hvis det ikke virker..

tror det er den jeg har nu, kan heller ikke huske hvad den hedder hehe. men den virker - bare ikke på hudorme

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Min lillebror bruger noget skintonic fra Oriflame, som virker. Han har meget uren hud.

fjerner det alt så man får en hud helt uden porer også?

Anmeld

22. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

lægen kan lave en henvisning til hudlæge og han kan så give dig recept på noget. jeg havde lige pludselig fået lidt på ryggen. jeg brufte cremen i 14 dage og pist væk var de og kom ikke igen

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

lægen kan lave en henvisning til hudlæge og han kan så give dig recept på noget. jeg havde lige pludselig fået lidt på ryggen. jeg brufte cremen i 14 dage og pist væk var de og kom ikke igen

lyder som et vidundermiddel men det bliver nok den sidste udvej jeg vil prøve så

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Du kan selv klemme det ud med en pincet også husk at rens hude min 2 gange dagligt med en mild skin tonic så sku det være over.

Kan også være godt ned en skrubbe creme i hovedet engang om ugen, man kan selv lave dem af det man har i køkkenet

havregryn, vand, honning

eller rørsukker og en god olie gerne mandel eller oliven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.