De der forbandede hudorme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

LilleLene

http://jorgobe.dk/peel-off-mask-100-ml.html?gclid=CKyn44zptK4CFU8MfAodVDxagw

Det her skulle være et vidundermiddel

skal også selv prøve det når der kommer penge den første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

MorTil2<3

Anonym skriver:

hvordan kan man komme af med dem når man ikke har tid eller råd til at besøge en kosmotolog? nogen der har opdaget et vidundermiddel?

http://jorgobe.dk/peel-off-mask-100-ml.html?gclid=CMLo8sHqtK4CFUG9zAodym8iSA

den ska jeg i hvert fald prøve...

Anmeld

23. februar 2012

iris-mor

Jeg bruger sådan en billig 3 i en ting fra Matas, i Ganie tror det er 50,- (eller hvordan det lige staves). Den kan man bruge som maske, det fjerner skidt. Den bruger jeg en gang om ugen, og så bruger jeg Vichy 2 gange om dage, og vigtigt er deres creme der modvirker hudorme.

Anmeld

23. februar 2012

MorTil2<3

jaah oka, der kom jeg vidst for sent... hihi

havde ikke lige set en anden havde forslået det

Anmeld

26. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hov nu mente jeg heller ikke fjerne, men gøre dem fine og lukkede.. men det kommer måske af sig selv

Jeg synes i hvert fald, det har gjort underværker og så koster det ikke alverden

Anmeld

26. februar 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

hvordan kan man komme af med dem når man ikke har tid eller råd til at besøge en kosmotolog? nogen der har opdaget et vidundermiddel?

Jeg bruger sådan nogle strips der lægges på den våde rene hud i en rum tid.. Når jeg så hiver den af sidder de derpå, ser ækelt ud men funker......

Anmeld

26. februar 2012

pemiro

ønskebarn74 skriver:

Jeg bruger sådan nogle strips der lægges på den våde rene hud i en rum tid.. Når jeg så hiver den af sidder de derpå, ser ækelt ud men funker......

Hvad er det for nogle? Evt link til en forhandler

Anmeld

26. februar 2012

Glad Giraf

Anonym skriver:

ceevevtddederdermdermadermaldermalidermaligdermaliguhvordan kan man komme af med dem når man ikke har tid eller råd til at besøge en kosmotolog? nogen der har opdaget et vidundermiddel?

Det du gør er at du køber noget ordentligt rensemiddel, evt dermalogica som en anden skriver, du renser din hud to gange om morgenen og to gange om aftenen...

Lav en peeling til ansigtet, kom kogende vand i en skål og damp ansigtet i fem minutter... så skal der trykkes brug et stykke toilrt papir om fingerene, og brug ikk negle eller pincet det kab ødelægge huden og give ar istedet...

Brug en ler maske ( kan købe sådan nogle til en gang for en tier i matas), skin tonic og en go fedt fri creme...

Men altid rens to gange både morgen og aften...

Nu ved jeg ikk hvor i landet du bor, ellers skriv en privat besked, sa kan jeg lave en billig dybde rens og ordentlige produkter :-)

Anmeld

26. februar 2012

ønskebørn74

pemiro skriver:

Hvad er det for nogle? Evt link til en forhandler

Du kan få dem i matas.. De hedder Clear srips fra Nivea...

Anmeld

26. februar 2012

pemiro

ønskebarn74 skriver:

Du kan få dem i matas.. De hedder Clear srips fra Nivea...

Tak så skal eg da vidst lige forbi matas i løbet af ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.