Jeg havde under første graviditet ikke haft så meget som en plukkeve eller andre gener, udover en smule halsbrand så derfor kom det MEGET bag på mig da mit vand pludselig begyndte at sive. Der var jeg 33+2.
Jeg blev indlagt og fik dagligt målt infektionstal og fik 2 x celeston, hvis han nu skulle komme før 34+0. Jeg havde ingen veer, der var kun vandet der sev.
Jeg er sat i gang om morgenen 34+0 og han er født natten til 34+1 
Det hele var meget dårligt timet, jeg sad midt i en større opgave sammen med tre andre som skulle afleveres inden længe. Derfor kom de op til mig på hospitalet hver dag inden jeg blev sat i gang, hvor vi så skrev den færdig sammen
Jeg gik op og forsvarede opgaven da min søn var 1 måned og bestod lige med nød og næppe 
Anden gang havde jeg også en meget nem graviditet uden igen så meget som en plukkeve og i uge 36+3 havde jeg lidt småsmerter da jeg var ude og shoppe med en veninde men det gik i sig selv igen. 36+5 gik mit vand så i store plask hjemme hos en anden veninde. Heller ikke denne gang fik jeg veer af mig selv, så jeg er sat i gang næste morgen selvom jeg havde svorget at jeg ALDRIG skulle have vedrop igen 
Anmeld