Hvordan gik jeres fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

chael

Chalala85 skriver:

Hvad er leverkløe?

Det er en "sygdom" man kan få når man er gravid, hvor leveren bliver svært overbelastet. Jeg renser både for baby og mig selv og nogengange kan leveren ikke følge med.

Det at leveren ikke kan følge med, gør at den lækker giftstoffer ud i blodet på moren og det kommer til udtryk i en rædselsfuld kløe, på fodsåler og i håndflader. Hæsligt siger jeg bare.

Men man skal så sættes igang 14 dage før termin, da det eller kan gå galt og yderst tilfælde kan baby resikere ikke at overleve

Så det er ikke sjovt at få sådan en besked.

Havde det gudskelov ikke i 3. Graviditet.

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Det lyder også som en dejlig start på en fødsel

Dejlig fødsel (kan jeg sige nu ;-)) 

Anmeld

22. februar 2012

Aalexandra

Chalala85 skriver:

hihi kunne være jeg skulle prøve det samme midler

Det skader jo ikk at prøve

Anmeld

22. februar 2012

sarahb

Chalala85 skriver:

Ej hvor vildt, det var da en seriøst dårlig behandling! Håber bestemt ikke jeg kommer ud for det samme...

Du må have et flexibelt mellemkød

Ej jeg var i chok... Så ville vi hellere hjem...
Ja det må jeg nok være den heldige indehaver af...

Krydser fingre for du får en fantastisk fødsel...

Anmeld

22. februar 2012

Valle81

Chalala85 skriver:

Jeg håber ikke jeg skal sættes igang denne gang hehe.. det er ikke altid sjovt. Men det er da sjovt du fødte tidligere sidste gang,

Ja, lidt sjovt, tror det er fordi det kun var et år siden jeg sidst fødte så det var meget hurtigt overstået. Fik veer kl 16 ni 2134 er han født, en time efter vi kom på sygehuset

Anmeld

22. februar 2012

meem

Chalala85 skriver:

Kan smerter ved ribbenen være fordi man har for meget forstervand? Jeg har nemlig smerter ved ribbenen igen, trods for maven er sunket...

Det kunne de ihvertfald i mit tilfælde..

Skal lige siges det var ikke bare smerter der gjorde lidt ondt.. Jeg kunne ikke sidde andet end 5 min af gangen, sov næsten ikke om natten da jeg skulle vende mig hvert 10. minut.. Det eneste jeg kunne holde ud var faktisk at stå op det meste af tiden.. Derfor vurderede lægerne at jeg skulle sættes igang.. Samtidig med lå der nemlig også en tøs på ca 4kg indeni..

Min jm fortalte at fødslen aldrig ville ha' gået igang af sig selv, idet jeg havde så meget ekstra fostervand så hun kunne ikke komme ned og stå fast og ville derfor hellere ikke kunne starte fødslen op

Idet der ikke var noget alvorligt galt med hverken mig eller lillepigen ventede de til dagen efter termin med at sætte mig igang.. så var hun 100% færdigbagt

Anmeld

22. februar 2012

132319

Jeg havde under første graviditet ikke haft så meget som en plukkeve eller andre gener, udover en smule halsbrand så derfor kom det MEGET bag på mig da mit vand pludselig begyndte at sive. Der var jeg 33+2.

Jeg blev indlagt og fik dagligt målt infektionstal og fik 2 x celeston, hvis han nu skulle komme før 34+0. Jeg havde ingen veer, der var kun vandet der sev.

Jeg er sat i gang om morgenen 34+0 og han er født natten til 34+1

Det hele var meget dårligt timet, jeg sad midt i en større opgave sammen med tre andre som skulle afleveres inden længe. Derfor kom de op til mig på hospitalet hver dag inden jeg blev sat i gang, hvor vi så skrev den færdig sammen Jeg gik op og forsvarede opgaven da min søn var 1 måned og bestod lige med nød og næppe

Anden gang havde jeg også en meget nem graviditet uden igen så meget som en plukkeve og i uge 36+3 havde jeg lidt småsmerter da jeg var ude og shoppe med en veninde men det gik i sig selv igen. 36+5 gik mit vand så i store plask hjemme hos en anden veninde. Heller ikke denne gang fik jeg veer af mig selv, så jeg er sat i gang næste morgen selvom jeg havde svorget at jeg ALDRIG skulle have vedrop igen

Anmeld

22. februar 2012

smask

Chalala85 skriver:

Hej tøser...

Er i uge 38... og ja utolmodig og besværet hehe.

Sidste gang blve jeg sat igang så har ikke rigtig nogen ide om hvordan det kan starte.

Jeg har haft voldsomme plukveer siden uge 35 og fik at vide jeg skulle slappe af indtil fulde 37 uger. Det er jo så nu hihi Vil virkelig gerne have ham ud. KAn ikke sove om natten, har smerter i hofter og skamben og er bare generelt generet nu desværre

I nat havde jeg voldsom kvalme, er det tegn????

Nåh, men piger lad mig høre jeres start på rejsen

Første gang i 2008 gik vandet 38+6.. 

anden gang 4/12 2011 fik jeg veer kl halv 2 om natten 40+0 og hun er født 3 timer efter

Anmeld

23. februar 2012

Mettefpigen

Fødte d 3/9-2011.. Fik plukveer der blev kraftigere og kraftigere kl 18:30, og kom på sygehuset kl 01:30 ca da havde jeg åbnet mig 4 cm, og vandet gik da jeg havde åbnet mig 5 cm... Og kl 05:20 fødte jeg Lukas

Anmeld

23. februar 2012

Mettefpigen

Mettefpigen skriver:

Fødte d 3/9-2011.. Fik plukveer der blev kraftigere og kraftigere kl 18:30, og kom på sygehuset kl 01:30 ca da havde jeg åbnet mig 4 cm, og vandet gik da jeg havde åbnet mig 5 cm... Og kl 05:20 fødte jeg Lukas

Og jeg var 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.