Hvordan gik jeres fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.090 visninger
52 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Chalala85

Hej tøser...

Er i uge 38... og ja utolmodig og besværet hehe.

Sidste gang blve jeg sat igang så har ikke rigtig nogen ide om hvordan det kan starte.

Jeg har haft voldsomme plukveer siden uge 35 og fik at vide jeg skulle slappe af indtil fulde 37 uger. Det er jo så nu hihi Vil virkelig gerne have ham ud. KAn ikke sove om natten, har smerter i hofter og skamben og er bare generelt generet nu desværre

I nat havde jeg voldsom kvalme, er det tegn????

Nåh, men piger lad mig høre jeres start på rejsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

sarahb

Influenza agtig første gang og sø veer. Vandet gik først sent.

Anden gang, ikk rigtig noget var 40+8, ude og shoppe i Fields i stiletter og spise med min ven. Så kom det om aftenen og fra de første Niv til han var ude gik der 4 timer.

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

sarahb skriver:

Influenza agtig første gang og sø veer. Vandet gik først sent.

Anden gang, ikk rigtig noget var 40+8, ude og shoppe i Fields i stiletter og spise med min ven. Så kom det om aftenen og fra de første Niv til han var ude gik der 4 timer.

Influenza agtigt... hmm pudsigt. har haft det söm om jeg skulle være småsyg de sidste par dage men der er ikke kommet noget...

Damn, en lyn fødsel nr. 2

Anmeld

22. februar 2012

sarahb

Chalala85 skriver:

Influenza agtigt... hmm pudsigt. har haft det söm om jeg skulle være småsyg de sidste par dage men der er ikke kommet noget...

Damn, en lyn fødsel nr. 2

Ja følte mig små syg og tarmene tømte sig osv. Fødte dagen før termin.

Ja anden gang, Wow. Vi kom til Herlev venteværelse kl.00. Og havde født 1.30... Shit det gik stærkt !!

Anmeld

22. februar 2012

Valle81

Alle alle 3 gange med menssmerte som blev til veer gået i gang selv alle tre gange

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

sarahb skriver:

Ja følte mig små syg og tarmene tømte sig osv. Fødte dagen før termin.

Ja anden gang, Wow. Vi kom til Herlev venteværelse kl.00. Og havde født 1.30... Shit det gik stærkt !!

Kroppen er sørme smart indrettet.....

Vi skal også føde på Herlev, det var Hvidovre sidst så er spændt på hvordan Herlev er. Indtil videre har det været godt  

1½time må jeg spørge om du var "normal" dernede efter sådan en hurtig fødsel?

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

Valle81 skriver:

Alle alle 3 gange med menssmerte som blev til veer gået i gang selv alle tre gange

Det var da dejligt fødte du før eller efter termin?

Anmeld

22. februar 2012

HeidiØ

Chalala85 skriver:

Hej tøser...

Er i uge 38... og ja utolmodig og besværet hehe.

Sidste gang blve jeg sat igang så har ikke rigtig nogen ide om hvordan det kan starte.

Jeg har haft voldsomme plukveer siden uge 35 og fik at vide jeg skulle slappe af indtil fulde 37 uger. Det er jo så nu hihi Vil virkelig gerne have ham ud. KAn ikke sove om natten, har smerter i hofter og skamben og er bare generelt generet nu desværre

I nat havde jeg voldsom kvalme, er det tegn????

Nåh, men piger lad mig høre jeres start på rejsen

INGEN tegn overhovedet Lå og så film om aftenen på en madras foran fjerneren.. vågnede om natten kl 2 med kraftige veer ... tog afsted til Randers sygehus kl 05.30 og fødte en perfekt lille fis kl 17.30

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

HeidiØ skriver:

INGEN tegn overhovedet Lå og så film om aftenen på en madras foran fjerneren.. vågnede om natten kl 2 med kraftige veer ... tog afsted til Randers sygehus kl 05.30 og fødte en perfekt lille fis kl 17.30

Det lyder da som en meget behagelig måde det hele startede på

Anmeld

22. februar 2012

sarahb

Chalala85 skriver:

Kroppen er sørme smart indrettet.....

Vi skal også føde på Herlev, det var Hvidovre sidst så er spændt på hvordan Herlev er. Indtil videre har det været godt  

1½time må jeg spørge om du var "normal" dernede efter sådan en hurtig fødsel?

Ja det må du da... Ja helt normal. Bristede ikke eller noget. Ret vildt.. Men hold da op hvor var det intenst og gjorde så ondt...
Så 3.30 var vi hjemme igen.. Ret surrealistisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.