Hvordan gik jeres fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Chalala85

chael skriver:

1. Gang: fødte 40+6, ved at jeg fik veer om morgenen. Vandet blev taget på fg.

2. Gang: fødte 38+1, ved igangsættelse pga leverkløe.

3. Gang: fødte 41+1, ved jeg fik veer om natten. Fik spontan vandafgang på fg. Havde fået lavet hindeløsning som gav lidt tegnblødning inden.

*Camilla

Hvad er leverkløe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Chalala85

Aalexandra skriver:

På terminsdagen købte jeg hindbærbladete og drak en masse af det og da jeg var 40+1 om aftenen ved 23 havde jeg sex med kæresten og ved 00 tiden kunne jeg mærke meget kraftige plukveer og jeg fødte da jeg var 40+2 kl 20.38 . Ved ikke om det var hindbærbladete'en eller sex der satte det i gang eller om det ville ske alligevel

hihi kunne være jeg skulle prøve det samme midler

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

Happiness skriver:

Jeg pletblødte om formiddagen, men slog det hen, da jeg tænkte at det nok ikke var noget.

Kl. 23.00 begyndte jeg at have små veer, som kom ret hyppigt, så kunne ikke sove.

Kl 12.00 var de stærke, men kom så uregelmæssigt... Men blev indlagt på svangergangen til aflastning med morfin.

Kl 22.00 gik vandet, kl. 3.34 var han ude Så 28 timer fra første ve, men 40 timer fra første tegn En længere omgang Men han er jo helt klart det værd!

Ja man gør det gerne igen når man ser resultatet

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

LunaLykke skriver:

Min fødsel startede nærmest ud af det blå. Gik i seng lørdag aften uden nogen former for tegn (var endda i biografen) og søndag morgen vågnede jeg med svage veer som tog til hele dagen, og 20.30 om aftenen var hun ude

Lyder som en behagelig start og fødsel

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

blomst84 skriver:

Hihi kan godt huske utålmodigheden jeg kan klart anbefale en graviditets massage med zoneterapi, det satte min fødsel igen ( er jeg næsten sikker på )... Hvor bliver det bare spændende at jeg jeres lille kærlighedsbarn  

Det er vildt så utålmodig man kan være hihi uhhh massage - ville ikke være afvegen er i forvejen så øm i hele kroppen

Anmeld

22. februar 2012

CA

Fødte 41+1. Havde ingen tegn om aftenen da jeg gik i seng. Vågnede kl. 3 om natten og havde det underligt. Murren i hofter og lænd, men ikke noget særligt. Sov igen, men vågnede ved 8 tiden(tror jeg nok) og begyndte at have virkelig ondt. Rendte på toilet hele tiden(diarr&eacute og veerne tog til. Tog på FG kl. 12 og fødte kl. 16.50. 

Kan godt huske utålmodigheden! God fødsel til dig 

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Chalala85 skriver:

Den der murren.. er det som mens smerte murren eller ? jeg får det altid i hofter og løn når jeg skal have mens

Ja som mens smerter... ved mig startede det over lænden og da veerne rigtig kom igang trak det både over lænd og ned i lårerne

Anmeld

22. februar 2012

lycly

Chalala85 skriver:

Lyder som en behagelig start og fødsel

Det må man sige, jeg klager ikke

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

Carina87 skriver:

Fødte 41+1. Havde ingen tegn om aftenen da jeg gik i seng. Vågnede kl. 3 om natten og havde det underligt. Murren i hofter og lænd, men ikke noget særligt. Sov igen, men vågnede ved 8 tiden(tror jeg nok) og begyndte at have virkelig ondt. Rendte på toilet hele tiden(diarr&eacute og veerne tog til. Tog på FG kl. 12 og fødte kl. 16.50. 

Kan godt huske utålmodigheden! God fødsel til dig 

Håber virkelig min går bare nogenlunde denne gang og tusind tak

Anmeld

22. februar 2012

CA

Carina87 skriver:

(diarr&eacute 

Der skulle altså bare stå (diarre) ved ikke lige, hvad der er sket... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.