Hvordan gik jeres fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

lycly

Min fødsel startede nærmest ud af det blå. Gik i seng lørdag aften uden nogen former for tegn (var endda i biografen) og søndag morgen vågnede jeg med svage veer som tog til hele dagen, og 20.30 om aftenen var hun ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Happiness

Jeg pletblødte om formiddagen, men slog det hen, da jeg tænkte at det nok ikke var noget.

Kl. 23.00 begyndte jeg at have små veer, som kom ret hyppigt, så kunne ikke sove.

Kl 12.00 var de stærke, men kom så uregelmæssigt... Men blev indlagt på svangergangen til aflastning med morfin.

Kl 22.00 gik vandet, kl. 3.34 var han ude Så 28 timer fra første ve, men 40 timer fra første tegn En længere omgang Men han er jo helt klart det værd!

Anmeld

22. februar 2012

Aalexandra

På terminsdagen købte jeg hindbærbladete og drak en masse af det og da jeg var 40+1 om aftenen ved 23 havde jeg sex med kæresten og ved 00 tiden kunne jeg mærke meget kraftige plukveer og jeg fødte da jeg var 40+2 kl 20.38 . Ved ikke om det var hindbærbladete'en eller sex der satte det i gang eller om det ville ske alligevel

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

K&S skriver:

Vandet gik natten til mandag ca. 03.30, veerne startede ca. 17.30, vi ankom på FG 23.50 og jeg fødte 04.20 natten til tirsdag :-) 

Det lyder også som en dejlig start på en fødsel

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

Valle81 skriver:

Ja var tæt p igangsættelse 2 gang

men fødte første gang 40+4, anden gang 41+5 og tredje gang 39+6

Jeg håber ikke jeg skal sættes igang denne gang hehe.. det er ikke altid sjovt. Men det er da sjovt du fødte tidligere sidste gang,

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

meem skriver:

Jeg havde mange smerter under ribben og kunne ikke rigtig spise noget. Så kom ind til en scanning hvor de målte min fostervandsmængde..

Kan smerter ved ribbenen være fordi man har for meget forstervand? Jeg har nemlig smerter ved ribbenen igen, trods for maven er sunket...

Anmeld

22. februar 2012

chael

1. Gang: fødte 40+6, ved at jeg fik veer om morgenen. Vandet blev taget på fg.

2. Gang: fødte 38+1, ved igangsættelse pga leverkløe.

3. Gang: fødte 41+1, ved jeg fik veer om natten. Fik spontan vandafgang på fg. Havde fået lavet hindeløsning som gav lidt tegnblødning inden.

*Camilla

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

TbCp skriver:

Ved Liva (født 35 + 2) gik noget af vandet kl. 6.30, en times tid efter begyndte det at murre lidt i maven og så gik det ellers bare stødt fremad. Fødte ved akut kejsersnit om aftenen kl. 21.23

Med Mikkel (født 32 + 2) begyndte det at murre... det trak om i lænden og begyndte at komme regelmæssigt, tog tid fra omkring kl. 21. Kom på sygehuset om aftenen og fødte næste eftermiddag kl. 13.59

Den der murren.. er det som mens smerte murren eller ? jeg får det altid i hofter og løn når jeg skal have mens

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

sarahb skriver:

Ja vi blev nærmest ignoreret hjem. Der var intet at komme efter. De kunne lige med nød og næppe komme og veje og måle ham. Men ellers havde vi bare en nøgen baby i et tæppe vi måtte gøre med hvad vi ville inde på fødselslejet...
Spurgte om de havde bare et eller andet og spise, hun gik ud og kiggede og kom tilbage g sagde ja vi havde 2 boller men dem har vi lige spist... Øhhhh nå!!! Jamen så undværer jeg da bare.

Ja det var godt jeg ikk bristede, gjorde det hverken første eller 2. Gang

Ej hvor vildt, det var da en seriøst dårlig behandling! Håber bestemt ikke jeg kommer ud for det samme...

Du må have et flexibelt mellemkød

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

HeidiØ skriver:

Ja, ik?! .. Held og lykke til dig, er en anelse misundelig

Tusind tak - det er også spændene... men er nervøs hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.