Hvordan gik jeres fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

meem

Første gang sivende fostervand.

Anden gang blev jeg sat igang 40+1 pga for meget fostervand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Chalala85

sarahb skriver:

Ja det må du da... Ja helt normal. Bristede ikke eller noget. Ret vildt.. Men hold da op hvor var det intenst og gjorde så ondt...
Så 3.30 var vi hjemme igen.. Ret surrealistisk...

Hold da helt op.. det lyder jo helt vildt altså... Jeg skal dog ikke hjem de første 2 dage fordi mit forløb sidst ikke liiiige gik så godt.

Kan virkelig godt forstå hvis det har gjort nas - er dybt imponeret over du ikke bristede

Anmeld

22. februar 2012

Chalala85

meem skriver:

Første gang sivende fostervand.

Anden gang blev jeg sat igang 40+1 pga for meget fostervand

Hvordan ved de om der er for meget fostervand?

Anmeld

22. februar 2012

HeidiØ

Chalala85 skriver:

Det lyder da som en meget behagelig måde det hele startede på

Ja, ik?! .. Held og lykke til dig, er en anelse misundelig

Anmeld

22. februar 2012

sarahb

Chalala85 skriver:

Hold da helt op.. det lyder jo helt vildt altså... Jeg skal dog ikke hjem de første 2 dage fordi mit forløb sidst ikke liiiige gik så godt.

Kan virkelig godt forstå hvis det har gjort nas - er dybt imponeret over du ikke bristede

Ja vi blev nærmest ignoreret hjem. Der var intet at komme efter. De kunne lige med nød og næppe komme og veje og måle ham. Men ellers havde vi bare en nøgen baby i et tæppe vi måtte gøre med hvad vi ville inde på fødselslejet...
Spurgte om de havde bare et eller andet og spise, hun gik ud og kiggede og kom tilbage g sagde ja vi havde 2 boller men dem har vi lige spist... Øhhhh nå!!! Jamen så undværer jeg da bare.

Ja det var godt jeg ikk bristede, gjorde det hverken første eller 2. Gang

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Chalala85 skriver:

Hej tøser...

Er i uge 38... og ja utolmodig og besværet hehe.

Sidste gang blve jeg sat igang så har ikke rigtig nogen ide om hvordan det kan starte.

Jeg har haft voldsomme plukveer siden uge 35 og fik at vide jeg skulle slappe af indtil fulde 37 uger. Det er jo så nu hihi Vil virkelig gerne have ham ud. KAn ikke sove om natten, har smerter i hofter og skamben og er bare generelt generet nu desværre

I nat havde jeg voldsom kvalme, er det tegn????

Nåh, men piger lad mig høre jeres start på rejsen

Ved Liva (født 35 + 2) gik noget af vandet kl. 6.30, en times tid efter begyndte det at murre lidt i maven og så gik det ellers bare stødt fremad. Fødte ved akut kejsersnit om aftenen kl. 21.23

Med Mikkel (født 32 + 2) begyndte det at murre... det trak om i lænden og begyndte at komme regelmæssigt, tog tid fra omkring kl. 21. Kom på sygehuset om aftenen og fødte næste eftermiddag kl. 13.59

Anmeld

22. februar 2012

meem

Chalala85 skriver:

Hvordan ved de om der er for meget fostervand?

Jeg havde mange smerter under ribben og kunne ikke rigtig spise noget. Så kom ind til en scanning hvor de målte min fostervandsmængde..

Anmeld

22. februar 2012

Valle81

Chalala85 skriver:

Det var da dejligt fødte du før eller efter termin?

Ja var tæt p igangsættelse 2 gang

men fødte første gang 40+4, anden gang 41+5 og tredje gang 39+6

Anmeld

22. februar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Hej tøser...

Er i uge 38... og ja utolmodig og besværet hehe.

Sidste gang blve jeg sat igang så har ikke rigtig nogen ide om hvordan det kan starte.

Jeg har haft voldsomme plukveer siden uge 35 og fik at vide jeg skulle slappe af indtil fulde 37 uger. Det er jo så nu hihi Vil virkelig gerne have ham ud. KAn ikke sove om natten, har smerter i hofter og skamben og er bare generelt generet nu desværre

I nat havde jeg voldsom kvalme, er det tegn????

Nåh, men piger lad mig høre jeres start på rejsen

Vandet gik natten til mandag ca. 03.30, veerne startede ca. 17.30, vi ankom på FG 23.50 og jeg fødte 04.20 natten til tirsdag :-) 

Anmeld

22. februar 2012

blomst84

Hihi kan godt huske utålmodigheden jeg kan klart anbefale en graviditets massage med zoneterapi, det satte min fødsel igen ( er jeg næsten sikker på )... Hvor bliver det bare spændende at jeg jeres lille kærlighedsbarn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.